Nabídka pracovních pozic v organizaci ROPID
Naposledy aktualizováno: 05. 06. 2023 | Publikováno: 05. 06. 2023 | Tisk

MANAŽER/KA PROJEKTU ČITELNÁ PRAHA
Projekt nového pražského wayfindingu Čitelná Praha má potenciál významně ovlivnit podobu veřejného prostoru a způsob, jakým je vnímán a využíván. Hledáme projektového manažera, který má nadšení, odhodlání a zkušenosti tento potenciál realizovat a dlouhodobě rozvíjet.
ROPID, Regionální organizátor pražské integrované dopravy, je odborná organizace odpovědná za funkci systému Pražské integrované dopravy. Cílem tohoto systému je nabídnout atraktivní a důstojnou hromadnou dopravu osob pro všechny skupiny obyvatel i návštěvníků města a vytvořit tak alternativu stoupající intenzitě automobilového provozu.
Popis pozice
Práce manažera/ky projektu Čitelná Praha zahrnuje desítky dílčích úkolů, které je třeba odbavovat se smyslem pro prioritizaci a detail. Hlavními vlastnostmi úspěšného zájemce jsou organizační schopnosti, proaktivita, pracovitost a pečlivost. Zájem o dopravní systémy, městské plánování a mobilitu i znalost projektu pražského wayfindingu jsou vítanou výhodou.
Na starosti budete mít
- Vedení implementace a rozvoje projektu Čitelná Praha.
- Stanovení krátkodobých a dlouhodobých cílů projektu.
- Průběžný reporting a vyhodnocování stavu projektu.
- Příprava harmonogramu jednotlivých fází projektu.
- Příprava financování jednotlivých fází projektu.
- Spolupráce na vytvoření strategie dlouhodobého rozvoje projektu.
- Koordinace spolupráce s autorským týmem, zapojenými organizacemi i externími odborníky.
- Organizační podpora projektu.
- Organizace schůzek se zapojenými subjekty, externími týmy a osobami.
- Příprava agendy, vedení schůzek, zpracování zápisů.
- Zadávání úkolů a kontrola jejich plnění.
- Organizační podpora pro jednotlivé expertní týmy, zajištění vzájemné komunikace a spolupráce.
- Komunikační podpora projektu
- Spolupráce s externími odbornými týmy na komunikaci projektu široké veřejnosti.
- Příprava a sdílení aktuálních podkladů ke komunikaci projektu.
- Zajištění pilotování a testování prvků systému.
- Příprava harmonogramu a financování jednotlivých pilotovaných opatření.
- Koordinace pilotování se zapojenými subjekty a osobami.
- Kooperace s externím odborným týmem pro UX testování.
- Spolupráce na vyhodnocování zpětné vazby na pilotovaná opatření.
Co byste měl/a umět
- Máte zkušenosti s projektovým řízením a nejlépe s řízením komplexních či dlouhodobých projektů.
- Za vaše organizační schopnosti sklízíte slova chvály.
- Umíte prioritizovat a efektivně nakládat s časem svým i týmu.
- Pracujete samostatně a zodpovědně.
- Jste pečlivý/á a věci dotahujete do konce.
- Komunikujete proaktivně, srozumitelně, včasně a dostatečně.
- Umíte si poradit, dokážete hledat, vyhodnocovat a používat relevantní informace.
- Nezaleknete se změn a umíte se jim přizpůsobit.
- Znalost problematiky wayfinding systémů, městského plánování i mobility a zájem o projekt Čitelná Praha je vítanou výhodou, stejně jako obecný přehled a životní nadhled.
Komu by tahle práce nesedla
- Člověku, který hledá „jen práci“ bez chuti přijmout projekt za vlastní.
- Osobě, která potřebuje řád, statický stav, neměnnou a jasně zadanou náplň práce nebo tomu, kdo snadno podléhá stresovým situacím.
- Divoce kreativní osobě bez schopnosti exekuce rutinních úkolů a respektu k některým neměnným pravidlům a zvyklostem.
Co nabízíme my
- Možnost aktivně se podílet na mimořádném projektu s určujícím dopadem na podobu veřejného prostoru a kvalitu městské mobility v Praze.
- Práci v týmu profesionálů nadšených pro stejný cíl.
- Zázemí 30 let fungující organizace.
- Výkon práce v centru Prahy v kanceláři v Rytířské ulici.
- Dlouhodobou spolupráci s prostorem pro seberealizaci a osobní rozvoj.
- Možnost práce na plný i částečný úvazek.
- Pružná pracovní doba, po zkušební době možnost práce na home office 1 den v týdnu.
- Adekvátní finanční odměnu.
- Pět týdnů dovolené.
- Stravenky v nadstandardní hodnotě.
Informace o náboru
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Svůj životopis a krátký motivační dopis pošlete na sekretariat@ropid.cz co nejdříve, nejpozději ale do 5.6.2023.
Vybrané kandidáty oslovíme krátkým telefonním rozhovorem, postupující poprosíme o vypracování úkolu přibližujícího agendu nabízené pozice, nejúspěšnější uchazeči budou následně pozvání k osobnímu pohovoru.
Těšíme se na vás!
PS: Chcete se o organizaci ROPID a našich aktivitách dozvědět více? Nedopatřením ještě nesledujete novinky z Čitelné Prahy na Instagramu? Tak mrkněte na odkazy níže.
https://pid.cz/
https://pid.cz/citelna-praha/
https://www.instagram.com/legible_prague/?hl=cs
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Pracovník/pracovnice informačních center PID
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici pracovník/pracovnice informačních center PID do našich infocenter PID (Černý Most, Zličín a Hlavní nádraží).
Náplň práce:
- Informování cestujících v Infocentru PID v rámci autobusových terminálů na Černém Mostě a Zličíně a v rámci zákaznického centra ČD na Hlavním nádraží.
- Poskytování aktuálních informací o PID, poskytování informačních materiálů, prodej jízdních dokladů.
- Příležitostná výpomoc na telefonické informační lince PID.
- Příležitostná výpomoc při informačních kampaních PID v terénu.
- Příležitostná výpomoc na informačním dispečinku PID.
- Příležitostná výpomoc při rozvozu tiskovin na různá místa Prahy a Středočeského kraje.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
- dobrá znalost českého a anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou
- pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
- dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
- ochota pracovat i o víkendech (občasně)
- praxe v oboru výhodou
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme:
- smluvní vztah: dohoda o pracovní činnosti, popř. dohoda o provedení práce
- vhodné i pro studenty, ženy na mateřské dovolené nebo aktivní důchodce – požadujeme možnost práce alespoň 2 pracovní dny v týdnu (délka směny: 10 h)
- nástup dle dohody
- zajímavá pracovní praxe
- možnost dlouhodobé spolupráce i v jiných činnostech
- odpovídající platové ohodnocení
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
Dispečer/ka – kontrolor/ka
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, přijme nového kolegu/kolegyni na pozici dispečer/ka – kontrolor/ka (terénní práce + pracoviště v Praze-Letňanech).
Náplň práce:
- kontrola parkování dálkových autobusů na nově vzniklých placených zónách v Praze (např. nábřeží kpt. Edvarda Beneše a další)
- aktivní komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného
- v případě problémů s řidiči spolupráce s městskou policií, případně policií ČR
- poskytování základních informací řidičům o možnostech parkování autobusů v rámci hl. m. Prahy
- kontrolní činnost na zastávkách a terminálech; spolupráce s dispečerskou službou
- občasná výpomoc s další činností v rámci zastávkové služby – příprava podkladů, příprava a kompletace informačních materiálů, měření standardů kvality PID apod.
- občasná výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), kladný vztah k elektromobilům
- pečlivost, spolehlivost, pohotovost, komunikativnost, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
- znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
- základní znalost cizích jazyků výhodou (asistence řidičům při placení)
- uživatelská znalost PC a smartphonu – MS Excel, Word, Outlook, internet, WhatsApp, fotoaparát
- časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, ochota pracovat o víkendech
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr (plný úvazek) na dobu určitou (zkušební doba – 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- nástup dle dohody
- 12h směny krátký/dlouhý týden (krátký – středa, čtvrtek práce, ostatní dny volno, dlouhý – pondělí, úterý, pátek, sobota, neděle práce, ostatní dny volno)
- pevnou pracovní dobu od 8:00 do 20:00
- odpovídající platové ohodnocení
- pět týdnů dovolené, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
Informace o náboru:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
Pracovník/pracovnice přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ)
Náplň práce:
- práce v terénu v celé síti systému PID!
- provádění přepravních průzkumů (průzkumy obsazenosti jednotlivých spojů nebo linek)
- provádění ostatních dopravních průzkumů (průzkumy skladby jízdních dokladů, anketní průzkumy)
- výpomoc při marketingových a jiných terénních akcích (regionální dny PID, infostánky PID, rozdávání jízdních řádů cestujícím)
Požadujeme:
- spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost, čas. flexibilita, odolnost v zimním období (práce v terénu za každého počasí)
- směny ÚT, ST, ČT včetně SO, NE!
Nabízíme:
- zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ v celé síti PID
- různé směny v celém rozsahu provozu linek PID
- získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
- odměna 160 Kč/h + příplatky pro cestu z/na průzkum
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo odpovědět pouze vhodným uchazečům.
Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu PID
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu Pražské integrované dopravy.
Náplň práce:
- příprava a organizace kontrol smluvních dopravců
- provádění kontrol spojů ve vozidlech
- provádění profilových kontrol spojů na zastávkách
- provádění kontrol zastávkových sloupků (vývěsu JŘ a informačních prvků)
- vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení hlášení)
- měření standardů kvality PID v rámci kontrol
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
- zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita, odolnost vůči stresu
- ŘP sk. B s praxí
- alespoň základní znalost Prahy a Středočeského kraje
- časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- stravenky a další firemní benefity
- pružnou pracovní dobu, možnost čerpání náhradního volna
- termín nástupu: dle dohody
Informace o náboru:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu ropid@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.