Nabídka pracovních pozic v organizaci ROPID

Naposledy aktualizováno: 05. 06. 2023 | Publikováno: 05. 06. 2023 | Tisk

MANAŽER/KA PROJEKTU ČITELNÁ PRAHA

Projekt nového pražského wayfindingu Čitelná Praha má potenciál významně ovlivnit podobu veřejného prostoru a způsob, jakým je vnímán a využíván. Hledáme projektového manažera, který má nadšení, odhodlání a zkušenosti tento potenciál realizovat a dlouhodobě rozvíjet.

ROPID, Regionální organizátor pražské integrované dopravy, je odborná organizace odpovědná za funkci systému Pražské integrované dopravy. Cílem tohoto systému je nabídnout atraktivní a důstojnou hromadnou dopravu osob pro všechny skupiny obyvatel i návštěvníků města a vytvořit tak alternativu stoupající intenzitě automobilového provozu.

Popis pozice

Práce manažera/ky projektu Čitelná Praha zahrnuje desítky dílčích úkolů, které je třeba odbavovat se smyslem pro prioritizaci a detail. Hlavními vlastnostmi úspěšného zájemce jsou organizační schopnosti, proaktivita, pracovitost a pečlivost. Zájem o dopravní systémy, městské plánování a mobilitu i znalost projektu pražského wayfindingu jsou vítanou výhodou.

Na starosti budete mít

  • Vedení implementace a rozvoje projektu Čitelná Praha.
    • Stanovení krátkodobých a dlouhodobých cílů projektu.
    • Průběžný reporting a vyhodnocování stavu projektu.
    • Příprava harmonogramu jednotlivých fází projektu.
    • Příprava financování jednotlivých fází projektu.
    • Spolupráce na vytvoření strategie dlouhodobého rozvoje projektu.
    • Koordinace spolupráce s autorským týmem, zapojenými organizacemi i externími odborníky.
  • Organizační podpora projektu.
    • Organizace schůzek se zapojenými subjekty, externími týmy a osobami.
    • Příprava agendy, vedení schůzek, zpracování zápisů.
    • Zadávání úkolů a kontrola jejich plnění.
    • Organizační podpora pro jednotlivé expertní týmy, zajištění vzájemné komunikace a spolupráce.
  • Komunikační podpora projektu
    • Spolupráce s externími odbornými týmy na komunikaci projektu široké veřejnosti.
    • Příprava a sdílení aktuálních podkladů ke komunikaci projektu.
  • Zajištění pilotování a testování prvků systému.
    • Příprava harmonogramu a financování jednotlivých pilotovaných opatření.
    • Koordinace pilotování se zapojenými subjekty a osobami.
    • Kooperace s externím odborným týmem pro UX testování.
    • Spolupráce na vyhodnocování zpětné vazby na pilotovaná opatření.

Co byste měl/a umět

  • Máte zkušenosti s projektovým řízením a nejlépe s řízením komplexních či dlouhodobých projektů.
  • Za vaše organizační schopnosti sklízíte slova chvály.
  • Umíte prioritizovat a efektivně nakládat s časem svým i týmu.
  • Pracujete samostatně a zodpovědně.
  • Jste pečlivý/á a věci dotahujete do konce.
  • Komunikujete proaktivně, srozumitelně, včasně a dostatečně.
  • Umíte si poradit, dokážete hledat, vyhodnocovat a používat relevantní informace.
  • Nezaleknete se změn a umíte se jim přizpůsobit.
  • Znalost problematiky wayfinding systémů, městského plánování i mobility a zájem o projekt Čitelná Praha je vítanou výhodou, stejně jako obecný přehled a životní nadhled.

Komu by tahle práce nesedla

  • Člověku, který hledá „jen práci“ bez chuti přijmout projekt za vlastní.
  • Osobě, která potřebuje řád, statický stav, neměnnou a jasně zadanou náplň práce nebo tomu, kdo snadno podléhá stresovým situacím.
  • Divoce kreativní osobě bez schopnosti exekuce rutinních úkolů a respektu k některým neměnným pravidlům a zvyklostem.

Co nabízíme my

  • Možnost aktivně se podílet na mimořádném projektu s určujícím dopadem na podobu veřejného prostoru a kvalitu městské mobility v Praze.
  • Práci v týmu profesionálů nadšených pro stejný cíl.
  • Zázemí 30 let fungující organizace.
  • Výkon práce v centru Prahy v kanceláři v Rytířské ulici.
  • Dlouhodobou spolupráci s prostorem pro seberealizaci a osobní rozvoj.
  • Možnost práce na plný i částečný úvazek.
  • Pružná pracovní doba, po zkušební době možnost práce na home office 1 den v týdnu.
  • Adekvátní finanční odměnu.
  • Pět týdnů dovolené.
  • Stravenky v nadstandardní hodnotě.

Informace o náboru

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Svůj životopis a krátký motivační dopis pošlete na sekretariat@ropid.cz co nejdříve, nejpozději ale do 5.6.2023.

Vybrané kandidáty oslovíme krátkým telefonním rozhovorem, postupující poprosíme o vypracování úkolu přibližujícího agendu nabízené pozice, nejúspěšnější uchazeči budou následně pozvání k osobnímu pohovoru.

Těšíme se na vás!

PS: Chcete se o organizaci ROPID a našich aktivitách dozvědět více? Nedopatřením ještě nesledujete novinky z Čitelné Prahy na Instagramu? Tak mrkněte na odkazy níže.

https://pid.cz/
https://pid.cz/citelna-praha/
https://www.instagram.com/legible_prague/?hl=cs

 

Pracovník/pracovnice informačních center PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici pracovník/pracovnice informačních center PID do našich infocenter PID (Černý Most, Zličín a Hlavní nádraží).

Náplň práce:

  • Informování cestujících v Infocentru PID v rámci autobusových terminálů na Černém Mostě a Zličíně a v rámci zákaznického centra ČD na Hlavním nádraží.
  • Poskytování aktuálních informací o PID, poskytování informačních materiálů, prodej jízdních dokladů.
  • Příležitostná výpomoc na telefonické informační lince PID.
  • Příležitostná výpomoc při informačních kampaních PID v terénu.
  • Příležitostná výpomoc na informačním dispečinku PID.
  • Příležitostná výpomoc při rozvozu tiskovin na různá místa Prahy a Středočeského kraje.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
  • dobrá znalost českého a anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
  • dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
  • ochota pracovat i o víkendech (občasně)
  • praxe v oboru výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Nabízíme:

  • smluvní vztah: dohoda o pracovní činnosti, popř. dohoda o provedení práce
  • vhodné i pro studenty, ženy na mateřské dovolené nebo aktivní důchodce – požadujeme možnost práce alespoň 2 pracovní dny v týdnu (délka směny: 10 h)
  • nástup dle dohody
  • zajímavá pracovní praxe
  • možnost dlouhodobé spolupráce i v jiných činnostech
  • odpovídající platové ohodnocení

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

Dispečer/ka – kontrolor/ka

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, přijme nového kolegu/kolegyni na pozici dispečer/ka – kontrolor/ka (terénní práce + pracoviště v Praze-Letňanech).

Náplň práce:

  • kontrola parkování dálkových autobusů na nově vzniklých placených zónách v Praze (např. nábřeží kpt. Edvarda Beneše a další)
  • aktivní komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného
  • v případě problémů s řidiči spolupráce s městskou policií, případně policií ČR
  • poskytování základních informací řidičům o možnostech parkování autobusů v rámci hl. m. Prahy
  • kontrolní činnost na zastávkách a terminálech; spolupráce s dispečerskou službou
  • občasná výpomoc s další činností v rámci zastávkové služby – příprava podkladů, příprava a kompletace informačních materiálů, měření standardů kvality PID apod.
  • občasná výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitou
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), kladný vztah k elektromobilům
  • pečlivost, spolehlivost, pohotovost, komunikativnost, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
  • znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
  • základní znalost cizích jazyků výhodou (asistence řidičům při placení)
  • uživatelská znalost PC a smartphonu – MS Excel, Word, Outlook, internet, WhatsApp, fotoaparát
  • časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, ochota pracovat o víkendech
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr (plný úvazek) na dobu určitou (zkušební doba – 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup dle dohody
  • 12h směny krátký/dlouhý týden (krátký – středa, čtvrtek práce, ostatní dny volno, dlouhý – pondělí, úterý, pátek, sobota, neděle práce, ostatní dny volno)
  • pevnou pracovní dobu od 8:00 do 20:00
  • odpovídající platové ohodnocení
  • pět týdnů dovolené, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

Pracovník/pracovnice přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ)

Náplň práce:

  • práce v terénu v celé síti systému PID!
  • provádění přepravních průzkumů (průzkumy obsazenosti jednotlivých spojů nebo linek)
  • provádění ostatních dopravních průzkumů (průzkumy skladby jízdních dokladů, anketní průzkumy)
  • výpomoc při marketingových a jiných terénních akcích (regionální dny PID, infostánky PID, rozdávání jízdních řádů cestujícím)

Požadujeme:

  • spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost, čas. flexibilita, odolnost v zimním období (práce v terénu za každého počasí)
  • směny ÚT, ST, ČT včetně SO, NE!

Nabízíme:

  • zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ v celé síti PID
  • různé směny v celém rozsahu provozu linek PID
  • získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
  • odměna 160 Kč/h + příplatky pro cestu z/na průzkum

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo odpovědět pouze vhodným uchazečům.

 

Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu Pražské integrované dopravy.

Náplň práce:

  • příprava a organizace kontrol smluvních dopravců
  • provádění kontrol spojů ve vozidlech
  • provádění profilových kontrol spojů na zastávkách
  • provádění kontrol zastávkových sloupků (vývěsu JŘ a informačních prvků)
  • vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení hlášení)
  • měření standardů kvality PID v rámci kontrol

Požadujeme:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
  • zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita, odolnost vůči stresu
  • ŘP sk. B s praxí
  • alespoň základní znalost Prahy a Středočeského kraje
  • časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a další firemní benefity
  • pružnou pracovní dobu, možnost čerpání náhradního volna
  • termín nástupu: dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu ropid@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.