Nabídka pracovních pozic v organizacích ROPID nebo IDSK

Naposledy aktualizováno: 10. 06. 2021 | Publikováno: 10. 06. 2021 | Tisk

akce

Organizace ROPID

Koordinátor/ka provozu autobusových stanovišť

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici koordinátor/ka provozu autobusových stanovišť na pracoviště v Praze – Letňanech.

Náplň práce:

  • příprava podkladů pro uzavírání smluv o využívání autobusových stanovišť a zastávek v rámci PID i mimo PID, sledování změn jízdních řádů
  • evidence plnění uzavřených smluv a fakturace
  • tvorba podkladů pro informační systémy na zastávkách a terminálech i mimo ně
  • vydávání, výroba a evidence povolenek k vjezdu na autobusová stanoviště
  • příprava podkladů k vydávání stanovisek k licenčním řízením
  • spolupráce a jednání s dopravci, dopravními úřady i dalšími organizacemi hl. m. Prahy
  • občasná kontrolní činnost na zastávkách a terminálech; spolupráce s dispečerskou službou
  • občasná výpomoc při tvorbě a kompletaci informačních materiálů a jízdních řádů
  • občasná výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
  • komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, odolnost vůči stresu
  • znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí (PID i mimo PID) výhodou
  • znalost práce v grafických editorech (zejm. CorelDraw) výhodou
  • praxe v oboru výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr (plný nebo poloviční úvazek) na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), v případě oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup od 1.8.2021 nebo dle dohody
  • odpovídající platové ohodnocení
  • pět týdnů dovolené, 3x „sickday“, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na emailovou adresu ropid@ropid.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do pátku 2.7.2021.

Organizace IDSK

Recepční

Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace, která se zabývá organizací hromadné dopravy a rozvojem integrace ve Středočeském kraji, hledá do svého kolektivu novou kolegyni/kolegu na pracovní pozici Recepční.

Pracovní náplň:

  • zajištění chodu recepce společnosti
  • evidence příchozí a odchozí pošty a její přidělení na jednotlivá oddělení
  • odpovědnost za zpracování odchozí pošty
  • péče o návštěvy a zajištění občerstvení
  • správa zasedací místnosti a kuchyňky
  • samostatné plnění operativních úkolů a projektů

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • základní znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • výborná znalost českého pravopisu
  • anglický jazyk na úrovni středně pokročilý
  • výborné komunikativní a reprezentativní vystupování
  • samostatnost, spolehlivost, důslednost

Nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, pružná pracovní doba s pevným základem 9 až 15 hodin
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Datum nástupu: co nejdříve, červenec 2021

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu: gavendova.dagmar@idsk.cz.

Těšíme se na Vás!

Dopravní referent – Dispečer PID

Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Dopravní referent – Dispečer PID.

Pracovní náplň:

  • koordinace provozu napříč všemi dopravci v PID
  • řešení operativních změn v úzké spolupráci s dispečinky příslušných dopravců
  • stanovování objízdných tras v mimořádných situacích, případně asistence přímo v místě mimořádnosti
  • sledování polohy vozidel, kontrola dodržování návazností, zasílání zpráv do vozidel
  • informování cestujících při mimořádných událostech (mimo provozní dobu informačního dispečinku)
  • analýza a zpracování anomálií v provozu PID, zpracování výkazů a provozní agendy
  • sledování platnosti dopravních opatření (zahajování a ukončování jednotlivých akcí)
  • provádění dispečerských kontrol smluvních dopravců PID v terénu

Požadujeme:

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • velmi dobrou uživatelskou znalost PC – MS Excel, Word, Outlook
  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • časovou flexibilitu, jedná se o zajištění provozu dispečinku s provozem 24/7 (směnný provoz)
  • dobrou znalost systému PID (Praha a Středočeský kraj)
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost – zdvořilé a asertivní vystupování, objektivitu
  • ŘP sk. B s praxí

Nabízíme:

  • plat v termínu na účtu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a další firemní benefity
  • pružnou pracovní dobu, možnost čerpání náhradního volna
  • práci v moderním prostředí

Datum nástupu: červenec 2021

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na adresu idsk@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Termín pro zasílání odpovědí je do 13.6.2021.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo prodloužit nebo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.