Nabídka pracovních pozic v organizacích ROPID nebo IDSK

Naposledy aktualizováno: 29. 07. 2022 | Publikováno: 29. 07. 2022 | Tisk

Organizace IDSK

Manažer/ka kvality – kontrolor/ka BUS

Do našeho týmu Kvality dopravy BUS hledáme novou posilu na pozici “Manažer kvality – kontrolor BUS”. Hledáme zodpovědného a samostatného člověka s proaktivním přístupem a chutí cestovat.

Náplň práce:

  • Příprava a organizace kontrol smluvních dopravců na území Středočeského kraje
  • Provádění kontrol spojů ve vozidlech
  • Provádění profilových kontrol spojů na zastávkách
  • Provádění kontrol zastávkových sloupků (vývěs JŘ a informačních prvků)
  • Vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení hlášení)
  • Měření standardů kvality PID v rámci kontrol

Požadujeme:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
  • zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita
  • ŘP sk. B s praxí
  • alespoň základní znalost PID (Praha a Středočeský kraj)
  • časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)

Nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející organizaci
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Pracovník/pracovnice zastávkové služby

Do našeho Oddělení zastávkové činnosti hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Pracovník zastávkové služby“ (terénní práce + pracoviště v Praze – Letňanech). Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka, který je manuálně zručný a výborně se orientuje v Praze a Středočeském kraji.

Náplň práce:

  • vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách PID i mimo PID na území hl. m. Prahy a v přilehlé části Středočeského kraje
  • údržba a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků
  • manipulace s označníky, převoz a osazování označníků na zastávky (trvalé i přenosné označníky)
  • vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na železničních zastávkách ve Středočeském kraji, kontrola plnění standardů kvality PID na železnici
  • distribuce informačních materiálů a tiskovin na různá místa Prahy a Středočeského kraje
  • občasná výpomoc s další činností v rámci zastávkové služby – příprava podkladů, příprava a kompletace informačních materiálů, měření standardů kvality PID apod.

Požadujeme:

  • min. střední vzdělání (vyučen), výhodou obory zámečník, mechanik, opravář a podobné
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • manuální zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, odolnost vůči stresu
  • znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
  • časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, případně i o víkendech (nárazově vyšší množství práce v termínech změn jízdních řádů)

Nabízíme:

  • pracovní smlouvu v délce jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • jednosměnný provoz
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Dopravní referent – Dispečer PID

Do našeho týmu technického zajištění provozu hledáme novou posilu na pozici “Dopravaní refernt – Dispečer PID”. Hledáme zodpovědného a samostatného člověka s proaktivním přístupem a znalostí systému PID pro dispečink v Praze – Letňanech.

Náplň práce:

  • koordinace provozu napříč všemi dopravci v PID
  • řešení operativních změn v úzké spolupráci s dispečinky příslušných dopravců
  • stanovování objízdných tras v mimořádných situacích, případně asistence přímo v místě mimořádnosti
  • sledování polohy vozidel, kontrola dodržování návazností, zasílání zpráv do vozidel
  • informování cestujících při mimořádných událostech (mimo provozní dobu informačního dispečinku)
  • analýza a zpracování anomálií v provozu PID, zpracování výkazů a provozní agendy
  • sledování platnosti dopravních opatření (zahajování a ukončování jednotlivých akcí)
  • provádění dispečerských kontrol smluvních dopravců PID v terénu

Naše očekávání:

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • velmi dobrou uživatelskou znalost PC – MS Excel, Word, Outlook
  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • časovou flexibilitu, jedná se o zajištění provozu dispečinku s provozem 24/7 (směnný provoz)
  • dobrou znalost systému PID (Praha a Středočeský kraj)
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost – zdvořilé a asertivní vystupování, objektivitu
  • ŘP sk. B s praxí

Co nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející organizaci
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu s možností čerpání náhradního volna
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Ekonom příspěvkové organizace

Do našeho Oddělení ekonomiky organizace hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Ekonom příspěvkové organizace“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka s výbornou znalostí účetnictví, který má ideálně 5 let praxe na obdobné pozici.

Náplň práce:

  • komplexní koordinace účetnictví organizace, podpory a metodické vedení správy majetku
  • spolupráce na sestavování rozpočtu organizace
  • vedení výkaznictví za příspěvkovou organizaci
  • spolupráce s hlavní účetní
  • reporting pro vedení organizace, stát a zřizovatele

Naše očekávání:

  • SŠ/VŠ vzdělání (finance, bankovnictví, ekonomika)
  • praxe na obdobné pozici minimálně 5 let (z příspěvkové organizace výhodou)
  • znalost programu GINIS výhodou, chuť si tento program osvojit nutností
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • možnost kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Rozpočtář / Ekonom dopravní obslužnosti

Do našeho týmu Oddělení ekonomiky smluvního zajištění hledáme novou posilu na pozici Rozpočtář / Ekonom dopravní obslužnosti. Naše oddělení se zabývá zajišťováním smluvních a ekonomických vztahů směrem k dopravcům, obcím a krajům. Hledáme zodpovědného, samostatného a férového člověka s proaktivním přístupem a týmovým duchem.

Náplň práce:

  • zpracování ekonomických podkladů pro integraci v drážní a autobusové dopravě
  • zpracování ekonomických kalkulací a výkazů mezikrajských vyúčtování veřejné dopravy
  • zpracování ekonomických podkladů pro uzavírání Smluv o závazku veřejné služby na zajištění dopravní obslužnosti s dopravci
  • připravuje podklady pro jednání orgánů kraje
  • kontrola a evidence ekonomických výkazů a vyúčtování dopravců
  • ekonomické a dopravně ekonomické rozbory pro potřeby organizace
  • účast na poradách a výborech
  • účast na jednání týkajících se plánování veřejné dopravy a integrovaného dopravního systému v ekonomické oblasti
  • spolupráce a komunikace s dopravci
  • spolupráce a komunikace se zástupci obcí Středočeského kraje
  • spolupráce s oddělením plánování dopravy v rámci organizace IDSK
  • smluvní zajištění

Naše očekávání:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v ekonomické nebo dopravní oblasti výhodou
  • výborná znalost MS Office, zejména Excel – podmínkou
  • znalost informačního systému GINIS® výhodou
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Účetní (s možností zkráceného úvazku)

Do našeho Oddělení ekonomiky organizace hledáme novou posilu na pozici „Účetní“, která by se ve spolupráci s hlavní účetní postarala o účetnictví naší příspěvkové organizace. Hledáme zodpovědného, samostatného a férového člověka s proaktivním přístupem, který má ideálně 2 roky praxe na obdobné pozici.

Náplň práce:

  • spolupráce při vedení kompletního účetnictví příspěvkové organizace dle platných zákonů
  • spolupráce s hlavní účetní a její zástup
  • vedení hotovostní pokladny
  • zpracování daňové evidence majetku, spolupráce s referentem pro správu majetku
  • spolupráce se mzdovou účetní
  • spolupráce s hlavní účetní
  • reporting

Naše očekávání:

  • SŠ/VŠ vzdělání (finance, bankovnictví, ekonomika)
  • praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky (z příspěvkové organizace výhodou)
  • znalost programu GINIS – výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • možnost zkráceného pracovního poměru
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Přípravář zastávkové služby

Do našeho týmu Zastávkové činnosti hledáme novou posilu na pozici “Přípravář zastávkové služby”. Hledáme zodpovědného a samostatného člověka s proaktivním přístupem pro pracoviště v Praze – Letňanech.

Náplň práce:

  • příprava informačních materiálů určených na zastávky ve Středočeském kraji – jízdní řády, výlukové informace, informační tabla na zastávky
  • sledování dopravních opatření, výluk a mimořádností; komunikace s projektanty linkového vedení, dispečinkem a dalšími složkami IDSK a ROPID; komunikace s dopravci
  • příprava informačních materiálů na počítači i fyzicky (tisk, laminace, vkládání do speciálních kapes apod.), zpracování z hlediska obsahu, případně též grafiky
  • vedení databáze informací na zastávkách, používaných typů označníků a jejich příslušenství
  • zpracování a předávání podkladů pro vývěs terénním pracovníkům
  • podle potřeby nárazově též spolupráce při vývěsu jízdních řádů a dalších provozních informací na zastávkách v terénu (nárazově, zejména při termínech velkých změn JŘ)

Naše očekávání:

  • min. střední vzdělání s maturitou, výhodou dopravní zaměření
  • pečlivost, spolehlivost, pohotovost, odolnost vůči stresu, zájem o věc a proaktivní přístup
  • alespoň základní znalost problematiky PID ve Středočeském kraji a v Praze
  • alespoň základní znalost místopisu Středočeského kraje
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet,
  • výhodou znalost práce v grafických editorech (Corel Draw)
  • časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, případně i o víkendech (nárazově vyšší množství práce v termínech změn jízdních řádů)

Co nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející organizaci
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • jednosměnný provoz
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

Termín nástupu:

dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Administrativní pracovník do oddělení vztahů s obcemi

Do našeho tříčlenného týmu Oddělení vztahů s obcemi hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici –„Administrativní pracovník“ na částečný pracovní úvazek v dopoledních hodinách. Naše oddělení se zabývá zajišťováním smluvních a ekonomických vztahů směrem k obcím a dobrovolným svazkům obcí.

Náplň práce:

  • zpracování smluvního zajištění s městy, obcemi a dobrovolnými svazky obcí
  • práce s databází v systému GINIS (zaškolíme)
  • příprava a projednání podkladů s obcemi a zástupci Kraje
  • uveřejňování smluv a vedení jejich evidence
  • účast na jednáních týkajících se plánování veřejné dopravy a integrovaného dopravního systému v oblasti smluvního zajištění
  • kontrola úhrad příspěvků, podepsaných smluv a smluvního plnění souvisejícího s obcemi
  • spolupráce při řešení dotazů, stížností a podnětů obdržených od zástupců obcí
  • spolupráce a komunikace se zástupci měst, obcí a dobrovolných svazků obcí
  • metodická pomoc obcím a dalším smluvním partnerům s kvalifikovaným elektronickým podpisem
  • výpomoc s administrací smluv v rámci oddělení dle aktuálních potřeb

Naše očekávání:

  • SŠ vzdělání
  • praxe v oblasti veřejné správy, agendy místních samospráv či provozu jiných úřadů výhodou
  • znalost informačního systému GINIS® výhodou, nikoliv však podmínkou
  • zájem a základní orientaci v problematice veřejné dopravy
  • znalost zákona č. 194/2010 Sb. Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících výhodou
  • MS Office, výborná schopnost práce s MS Word
  • vysokou míru pečlivosti a zodpovědnosti
  • velmi dobrý psaný projev, vynikající znalost českého jazyka
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • spolehlivost, komunikativnost a aktivní přístup

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • práci, která má smysl a viditelné vysledky
  • podporu nadřízených a kolegů
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • zkrácený pracovní úvazek (cca 20 hodin týdně)

Termín nástupu:

dle dohody (co nejdříve – srpen 2022)

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Samostatný pracovník komunikace s obcemi

Do našeho Oddělení controllingu a tarifu hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici – Samostatný pracovník komunikace s obcemi.

Náplň práce:

  • zpracování ekonomických podkladů, analýz a prezentačních materiálů v rámci smluvního zajištění měst, obcí a dobrovolných svazků obcí
  • projednání podkladů s obcemi a zástupci Kraje
  • účast na jednáních týkajících se dopravní obslužnosti Kraje, plánování veřejné dopravy a integrovaného dopravního systému
  • řešení dotazů, stížností a podnětů obdržených od zástupců měst, obcí a dobrovolných svazků obcí ve vazbě na ekonomické a smluvní výstupy
  • spolupráce a komunikace s dopravci
  • úzká spolupráce s dopravním úsekem (změny jízdních řádů atd.)
  • úzká spolupráce s Oddělením vztahy s obcemi (smluvní zajištění)
  • metodická pomoc obcím v ekonomické oblasti (ekonomické výstupy/kalkulace)
  • výpomoc v rámci oddělení dle aktuálních potřeb

Naše očekávání:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v oblasti veřejné správy, agendy místních samospráv či provozu jiných úřadů výhodou
  • zájem a základní orientace v problematice ekonomiky veřejné dopravy
  • znalost zákona č. 194/2010 Sb. Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících výhodou
  • vztah k administrativě a ekonomickým ukazatelům
  • schopnost samostatného vedení jednání se zástupci měst, obcí a dobrovolných svazků obcí
  • organizační a koordinační dovednosti
  • skvělé komunikační dovednosti, prezentační schopnosti, strategické myšlení, reprezentativní vystupování
  • velmi dobrý psaný a mluvený projev, vynikající znalost českého jazyka
  • MS Office, výborná schopnost práce s MS Excel a MS Word
  • řidičský průkaz skupiny „B“ a ochota cestovat v rámci Středočeského kraje
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • proaktivní myšlení, zodpovědnost a spolehlivost

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • různorodou práci, která má smysl a viditelné výsledky
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Termín nástupu:

dle dohody (srpen/září 2022)

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.

Tarifní specialista

Do našeho týmu Oddělení controllingu a tarifu hledáme novou posilu na pozici Tarifní specialista. Naše oddělení se zabývá tvorbou, úpravou a dalšími činnostmi, které souvisí s tarifem PID. Hledáme zodpovědného, samostatného člověka s proaktivním přístupem a týmovým duchem.

Náplň práce:

  • Tvorba a projednání nového tarifního uspořádání
  • Komunikace a spolupráce s ostatními kraji
  • Komunikace a spolupráce dopravci
  • Komunikace s cestujícími
  • Příprava podkladů pro jednání orgánů kraje
  • Spolupráce s oddělením plánování dopravy v rámci organizace IDSK

Naše očekávání:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe v ekonomické nebo dopravní oblasti výhodou
  • znalost MS Office,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti

Co nabízíme:

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Termín nástupu:

dle dohody (září 2022)

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu gavendova.dagmar@idsk.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Těšíme se na Vás.