Flora – Náměstí Míru: dočasné přerušení provozu tramvají
Naposledy aktualizováno: 14. 09. 2023 10:07 | Tisk
od 18.9.2023 do 29.9.2023
Vážení cestující,
Z důvodu opravy tramvajové trati dochází od pondělí 18. září 2023 (přibližně od 4.30 hodin) do pátku 29. září 2023 (přibližně do 24.00 hodin) k dočasnému přerušení provozu tramvají v úseku Flora – Náměstí Míru.
Změny tras tramvajových linek
- Linka číslo 10 je ve směru od Sídliště Ďáblice ze zastávky Flora odkloněna přes zastávky Radhošťská, Jiřího z Poděbrad, Vinohradská tržnice, Muzeum, I. P. Pavlova (v Bělehradské ulici) a Bruselská do zastávky Zvonařka.
- Linka číslo 13 je zrušena.
- Linka číslo 16 je ve směru od Ústředních dílen DP ze zastávky Flora odkloněna přes zastávky Radhošťská, Jiřího z Poděbrad, Vinohradská tržnice, Muzeum, I. P. Pavlova (v Bělehradské ulici) a Bruselská do obratiště Náměstí Bratří Synků.
- Linka číslo 23 je ve směru od Královky ze zastávky Karlovo náměstí odkloněna přes zastávky Moráň, Albertov a Palackého náměstí do zastávky Karlovo náměstí a dále pokračuje zpět směr Královka.
- Linka číslo 24 je ve směru od Vozovny Kobylisy zkrácena do zastávky Florenc.
- Linka číslo 91 je rozdělena na dvě části:
- ve směru od Divoké Šárky je zkrácena do zastávky I. P. Pavlova
- ve směru od Radošovické je ze zastávky Flora odkloněna přes zastávky Radhošťská, Jiřího z Poděbrad, Vinohradská tržnice a Muzeum do zastávky I. P. Pavlova (v Bělehradské ulici).
- V denním provozu je zavedena tramvajová linka číslo 30 v trase Sídliště Řepy – Motol – Kotlářka – Kavalírka – Anděl – Zborovská – Palackého náměstí – Karlovo náměstí – I. P. Pavlova – Náměstí Míru – Jana Masaryka – Čechovo náměstí.
Náhradní doprava
Náhradní autobusová doprava není zavedena.
Změny v provozu autobusů
Pro zlepšení dopravní obslužnosti v oblasti Vinohrad je v části své trasy (v úseku Viktoria Žižkov – Koh-i-noor) posílena autobusová linka číslo 101.
Upozornění: Po ukončení tohoto dopravního opatření bude navazovat další etapa prací v oblasti Flory, s předpokladem ukončení 6. října 2023. |