Nabídka volných pracovních míst
ROPID: Pracovník/pracovnice oddělení komunikace
Jste komunikativní a rádi pracujete s lidmi? Zajímá Vás, co se děje a chystá ve světě Pražské integrované dopravy? Přijďte pracovat k nám a podílejte se na rozvoji největšího dopravního systému v ČR. Aktuálně hledáme posily do našeho týmu pro komunikaci s veřejností.
Náplň práce:
Hlavní náplní práce je poskytování informačního servisu cestujícím v celé síti PID v Praze a ve Středočeském kraji, podrobněji jej popisuje následující výčet. Obvykle jde o kombinaci všech těchto činností, vždy je to ale samozřejmě o vzájemné domluvě.
- obsluha telefonické informační linky PID (poskytování informací o tarifu a aktuálním provozu)
- obsluha sociálních sítí (facebook, x) včetně reakcí na dotazy a připomínky uživatelů
- vyřizování e-mailových dotazů a podnětů od cestujících, jejich projednávání s dopravci a odpovědnými pracovníky organizátorů dopravy
- občasná výpomoc při informačních kampaních nebo akcích pro veřejnost v terénu
Požadujeme:
Hlavním kvalifikačním požadavkem je přirozeně komunikativnost a schopnost pracovat s lidmi. Výhodou je určitá orientace v problematice Pražské integrované dopravy a jejího tarifu, vše potřebné Vám ale samozřejmě rádi vysvětlíme i tehdy, jste-li naším oborem zatím nepostiženi. Hodit se může též znalost anglického jazyka.
Nabízíme:
Nabízíme různé formy spolupráce (dohodu, zkrácený, nebo plný úvazek), flexibilní pracovní dobu, po zaškolení včetně možnosti home office dle domluvy. Platové ohodnocení v rámci úvazku je individuální v závislosti na době započitatelné praxe, při plném úvazku v rozmezí cca 30 až 40 tisíc Kč, v rámci práce na dohodu jde o sazbu 160 Kč/h. Vedle toho jsou při pracovním úvazku k dispozici stravenky v hodnotě 180 Kč na každý pracovní den plus drobné občerstvení na pracovišti, pět týdnů dovolené, tři sickdaye nebo malý příspěvek na dopravu.
Informace o náboru:
Nástup je možný dle dohody, nejdříve od 1. října 2024. Místem výkonu práce je sídlo organizace ROPID v Rytířské ulici na Praze 1 (v blízkosti stanice metra Můstek), možná je též práce z domova, viz výše.
Jestliže Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s fotografií a stručný motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz, do předmětu zprávy uveďte název pozice. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
ROPID: Referent/ka pro silniční a městskou dopravu
Příspěvková organizace ROPID, jenž se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici referenta/referentka pro silniční a městskou dopravu v Odboru příměstské dopravy.
Náplň práce:
- příprava, tvorba a schvalování jízdních řádů na daném území
- návrh a projednávání trvalých a dočasných dopravních opatření
- komunikace s úřady, odbornými institucemi a dopravci
- účast na jednáních, výrobních výborech a místních šetřeních
- zpracování kompletních dat pro dopravce
- analýza, řešení a vyřizování připomínek a podnětů samosprávných a správních orgánů k provozu PID
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou, dopravní zaměření výhodou
- dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu
- komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, pohotovost, vysoké pracovní nasazení, ochota pracovat s lidmi, reprezentativní vystupování
- znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- nástup dle dohody
- odpovídající platové ohodnocení
- pět týdnů dovolené, 3x sick days, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
- přátelské prostředí, možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do 15. 9. 2024.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
ROPID: Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu PID
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu Pražské integrované dopravy.
Náplň práce:
- příprava a organizace kontrol smluvních dopravců
- provádění kontrol spojů ve vozidlech
- provádění profilových kontrol spojů na zastávkách
- provádění kontrol zastávkových sloupků (vývěsu JŘ a informačních prvků)
- vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení hlášení)
- měření standardů kvality PID v rámci kontrol
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
- zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita, odolnost vůči stresu
- ŘP sk. B s praxí
- alespoň základní znalost Prahy a Středočeského kraje
- časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- stravenky a další firemní benefity
- pružnou pracovní dobu, možnost čerpání náhradního volna
- termín nástupu: dle dohody
Informace o náboru:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz. Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
ROPID: Specialista marketingu PID
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá šikovné a nadšené kolegy/kolegyně na pozici specialista marketingu PID.
Náplň práce:
- Tvorba a zajištění komunikačních a propagačních kampaní
- Tvorba a editace textů
- Obsluha sociálních sítí
- Výpomoc s tvorbou grafiky a obsahu pro sociální sítě
- Výpomoc v terénu v rámci propagačních akcí a informačních kampaní
- Distribuce nejen tiskovin na různá místa Prahy a Středočeského kraje
- Výpomoc při jiných marketingových činnostech na různých místech Prahy a Středočeského kraje.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- základní uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
- znalost práce s grafickými programy Adobe Creative Suite (InDesign, Illustrator, Photoshop) a/nebo Corel Draw Graphics Suite (CorelDraw a Corel Photo-paint)
- znalost tvorby videí pro sociální sítě výhodou
- pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti, nadšení pro nové věci
- dobrá znalost systému PID (Pražské integrované dopravy) nebo alespoň MHD v Praze
- ochota pracovat i mimo běžnou pracovní dobu a pod časovým tlakem (nárazová práce)
- řidičský průkaz skupiny B včetně řidičských zkušeností
Stalo se, že jednu z požadovaných položek neplníte, ale ostatní ano? I tak máte šanci!
Nabízíme:
- různé druhy pracovní smlouvy dle vzájemné dohody:
– smlouva na trvalý pracovní poměr (1,0 – 0,5)
– dohoda o pracovní činnosti (max. do výše půlúvazku) - nástup dle dohody
- zajímavá pracovní praxe
- možnost dlouhodobé spolupráce i v jiných činnostech
- odpovídající platové ohodnocení
- pět týdnů dovolené, štědré stravenky, příspěvek na dopravu a další firemní benefity (jen v rámci smlouvy na trvalý pracovní poměr)
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz. Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
IDSK: Referent(ka) vozového parku
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Koho hledáme?
Do našeho Oddělení informačních a odbavovacích systémů přijmeme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Referent(ka) vozového parku“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí a zájmem o motorová vozidla.
Co Vás čeká?
- správa firemního vozového parku
- registrace služebních vozidel
- příprava a vedení výběrových řízení na nákup/prodej firemních vozidel
- zajištění technických kontrol, servisů, přezutí a oprav vozidel
- poskytování poradenství uživatelům služebních vozů v případě technických dotazů nebo dopravních nehod
- nákup a správa dálničních známek
- vedení interního seznamu vozidel a jejich opravy
- správa webdispečinku/sledování vozidel
- vedení evidence přidělených vozidel a čipů zaměstnancům
- zajištění a evidence tankovacích karet
- vyřizování pojistných událostí
Co očekáváme od Vás?
- SŠ vzdělání s maturitou
- výpis z evidenční karty řidiče
- praxe v oboru dopravy (zkušenost se správou vozového parku výhodou)
- samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, znalost a zájem o motorová vozidla
- řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
- uživatelská znalost MS Office
- zodpovědnost, pečlivost, preciznost, samostatnost
- časová flexibilita
- dobré komunikační schopnosti
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova
- zajímavou a kreativní práci v profesním týmu ve stabilní společnosti na plný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- služební telefon a notebook
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: ihned / dohodou
IDSK: EKONOM/KA PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Koho hledáme?
Do ekonomického úseku organizace hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Ekonom příspěvkové organizace“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se základní znalostí účetnictví, ideálně s praxí v obdobné pozici.
Co očekáváme od Vás?
- sestavování rozpočtu organizace, následná kontrola jeho čerpání v průběhu sledovaného období
- sledování příjmů a výdajů organizace s ohledem na jejich časové rozlišení
- ekonomické rozbory
- metodika ekonomiky organizace, tvorba odpovídajících vnitřních předpisů
- koordinace ekonomických agend napříč organizací
- spolupráce s hlavní účetní a správcem rozpočtu
- reporting pro vedení organizace, zřizovatele a další oprávněné orgány
Co požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici výhodou
- velmi dobrá znalost MS Office
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- ochotu učit se novým věcem, zájem o práci a invenci
- zkušenost s ekonomickým informačním systémem pro řízení ekonomiky firmy výhodou, ochotu seznámit se se systémem GINIS
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a pečlivost
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova
- možnost kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- služební telefon a notebook
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: říjen 2024 / dohodou
IDSK: Specialista odbavovacích systémů
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Koho hledáme?
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních a odbavovacích systémů (IOS). Pro nově vzniklou pozici „Analytik dat – junior“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.
Co Vás čeká?
Koordinátor informačních center
- zajištění provozu odbavovacího a informačního systému (OIS) ve
vozidlech PID - kontrola vstupních dat pro palubní počítače ve vozidlech PID včetně
aktualizace SW - spolupráce při rozvoji veškerého zařízení OIS ve vozidlech PID
včetně programového vybavení - spolupráce s dopravci při řešení poruch zařízení v provozu
- testování a certifikace zařízení OIS pro vozidla PID
- účast na autorizacích vozidel pro provoz v PID
- kontrola funkčnosti systému MPV a řešení závad v provozu
- spolupráce při rozvoji systému MPV
- spolupráce s projektanty JŘ při vytváření dat pro systém MPV
- spolupráce na dalších projektech týkajících se odbavovacích zařízení
- další projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např. závorové systémy na P+R
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání
- orientace v problematice veřejné dopravy
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost a komunikativnost
- znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
- ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné
blízkosti stanice metra B - smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3
měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou - odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dle dohody
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – revizor/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
KOHO HLEDÁME?
Do našeho nově vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.
CO VÁS ČEKÁ?
Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
- Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelskou znalost PC
- Časovou flexibilitu – směnný provoz
- Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou, ne podmínkou
CO JE VÝHODOU?
- zkušenosti s kontrolní činností
- znalost Středočeského kraje
CO VÁM NABÍZÍME?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu – směnný provoz
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
- termín nástupu: dohodou
ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.