Nabídka volných pracovních míst

ROPID: Pracovník/pracovnice oddělení komunikace

Jste komunikativní a rádi pracujete s lidmi? Zajímá Vás, co se děje a chystá ve světě Pražské integrované dopravy? Přijďte pracovat k nám a podílejte se na rozvoji největšího dopravního systému v ČR. Aktuálně hledáme posily do našeho týmu pro komunikaci s veřejností.

Náplň práce:

Hlavní náplní práce je poskytování informačního servisu cestujícím v celé síti PID v Praze a ve Středočeském kraji, podrobněji jej popisuje následující výčet. Obvykle jde o kombinaci všech těchto činností, vždy je to ale samozřejmě o vzájemné domluvě.

  • obsluha telefonické informační linky PID (poskytování informací o tarifu a aktuálním provozu)
  • obsluha sociálních sítí (facebook, x) včetně reakcí na dotazy a připomínky uživatelů
  • vyřizování e-mailových dotazů a podnětů od cestujících, jejich projednávání s dopravci a odpovědnými pracovníky organizátorů dopravy
  • občasná výpomoc při informačních kampaních nebo akcích pro veřejnost v terénu

Požadujeme:

Hlavním kvalifikačním požadavkem je přirozeně komunikativnost a schopnost pracovat s lidmi. Výhodou je určitá orientace v problematice Pražské integrované dopravy a jejího tarifu, vše potřebné Vám ale samozřejmě rádi vysvětlíme i tehdy, jste-li naším oborem zatím nepostiženi. Hodit se může též znalost anglického jazyka.

Nabízíme:

Nabízíme různé formy spolupráce (dohodu, zkrácený, nebo plný úvazek), flexibilní pracovní dobu, po zaškolení včetně možnosti home office dle domluvy. Platové ohodnocení v rámci úvazku je individuální v závislosti na době započitatelné praxe, při plném úvazku v rozmezí cca 30 až 40 tisíc Kč, v rámci práce na dohodu jde o sazbu 160 Kč/h. Vedle toho jsou při pracovním úvazku k dispozici stravenky v hodnotě 180 Kč na každý pracovní den plus drobné občerstvení na pracovišti, pět týdnů dovolené, tři sickdaye nebo malý příspěvek na dopravu.

Informace o náboru:

Nástup je možný dle dohody, nejdříve od 1. října 2024. Místem výkonu práce je sídlo organizace ROPID v Rytířské ulici na Praze 1 (v blízkosti stanice metra Můstek), možná je též práce z domova, viz výše.

Jestliže Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s fotografií a stručný motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz, do předmětu zprávy uveďte název pozice. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

ROPID: Referent/ka pro silniční a městskou dopravu

Příspěvková organizace ROPID, jenž se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici referenta/referentka pro silniční a městskou dopravu v Odboru příměstské dopravy.

Náplň práce:

  • příprava, tvorba a schvalování jízdních řádů na daném území
  • návrh a projednávání trvalých a dočasných dopravních opatření
  • komunikace s úřady, odbornými institucemi a dopravci
  • účast na jednáních, výrobních výborech a místních šetřeních
  • zpracování kompletních dat pro dopravce
  • analýza, řešení a vyřizování připomínek a podnětů samosprávných a správních orgánů k provozu PID

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou, dopravní zaměření výhodou
  • dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu
  • komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, pohotovost, vysoké pracovní nasazení, ochota pracovat s lidmi, reprezentativní vystupování
  • znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup dle dohody
  • odpovídající platové ohodnocení
  • pět týdnů dovolené, 3x sick days, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
  • přátelské prostředí, možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do 15. 9. 2024.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

ROPID: Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici Manažer/ka kvality – kontrolor/ka provozu Pražské integrované dopravy.

Náplň práce:

  • příprava a organizace kontrol smluvních dopravců
  • provádění kontrol spojů ve vozidlech
  • provádění profilových kontrol spojů na zastávkách
  • provádění kontrol zastávkových sloupků (vývěsu JŘ a informačních prvků)
  • vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení hlášení)
  • měření standardů kvality PID v rámci kontrol

Požadujeme:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook)
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
  • zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita, odolnost vůči stresu
  • ŘP sk. B s praxí
  • alespoň základní znalost Prahy a Středočeského kraje
  • časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a další firemní benefity
  • pružnou pracovní dobu, možnost čerpání náhradního volna
  • termín nástupu: dle dohody

Informace o náboru:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz. Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

ROPID: Specialista marketingu PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá šikovné a nadšené kolegy/kolegyně na pozici specialista marketingu PID.

Náplň práce:

  • Tvorba a zajištění komunikačních a propagačních kampaní
  • Tvorba a editace textů
  • Obsluha sociálních sítí
  • Výpomoc s tvorbou grafiky a obsahu pro sociální sítě
  • Výpomoc v terénu v rámci propagačních akcí a informačních kampaní
  • Distribuce nejen tiskovin na různá místa Prahy a Středočeského kraje
  • Výpomoc při jiných marketingových činnostech na různých místech Prahy a Středočeského kraje.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • základní uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
  • znalost práce s grafickými programy Adobe Creative Suite (InDesign, Illustrator, Photoshop) a/nebo Corel Draw Graphics Suite (CorelDraw a Corel Photo-paint)
  • znalost tvorby videí pro sociální sítě výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti, nadšení pro nové věci
  • dobrá znalost systému PID (Pražské integrované dopravy) nebo alespoň MHD v Praze
  • ochota pracovat i mimo běžnou pracovní dobu a pod časovým tlakem (nárazová práce)
  • řidičský průkaz skupiny B včetně řidičských zkušeností

Stalo se, že jednu z požadovaných položek neplníte, ale ostatní ano? I tak máte šanci!

Nabízíme:

  • různé druhy pracovní smlouvy dle vzájemné dohody:
    – smlouva na trvalý pracovní poměr (1,0 – 0,5)
    – dohoda o pracovní činnosti (max. do výše půlúvazku)
  • nástup dle dohody
  • zajímavá pracovní praxe
  • možnost dlouhodobé spolupráce i v jiných činnostech
  • odpovídající platové ohodnocení
  • pět týdnů dovolené, štědré stravenky, příspěvek na dopravu a další firemní benefity (jen v rámci smlouvy na trvalý pracovní poměr)

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz. Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

IDSK: Referent(ka) vozového parku

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Koho hledáme?

Do našeho Oddělení informačních a odbavovacích systémů přijmeme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Referent(ka) vozového parku“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí a zájmem o motorová vozidla.

Co Vás čeká?

  • správa firemního vozového parku
  • registrace služebních vozidel
  • příprava a vedení výběrových řízení na nákup/prodej firemních vozidel
  • zajištění technických kontrol, servisů, přezutí a oprav vozidel
  • poskytování poradenství uživatelům služebních vozů v případě technických dotazů nebo dopravních nehod
  • nákup a správa dálničních známek
  • vedení interního seznamu vozidel a jejich opravy
  • správa webdispečinku/sledování vozidel
  • vedení evidence přidělených vozidel a čipů zaměstnancům
  • zajištění a evidence tankovacích karet
  • vyřizování pojistných událostí

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • výpis z evidenční karty řidiče
  • praxe v oboru dopravy (zkušenost se správou vozového parku výhodou)
  • samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, znalost a zájem o motorová vozidla
  • řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
  • uživatelská znalost MS Office
  • zodpovědnost, pečlivost, preciznost, samostatnost
  • časová flexibilita
  • dobré komunikační schopnosti

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova
  • zajímavou a kreativní práci v profesním týmu ve stabilní společnosti na plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • služební telefon a notebook
  • benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: ihned / dohodou

 

IDSK: EKONOM/KA PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Koho hledáme?

Do ekonomického úseku organizace hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Ekonom příspěvkové organizace“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se základní znalostí účetnictví, ideálně s praxí v obdobné pozici.

Co očekáváme od Vás?

  • sestavování rozpočtu organizace, následná kontrola jeho čerpání v průběhu sledovaného období
  • sledování příjmů a výdajů organizace s ohledem na jejich časové rozlišení
  • ekonomické rozbory
  • metodika ekonomiky organizace, tvorba odpovídajících vnitřních předpisů
  • koordinace ekonomických agend napříč organizací
  • spolupráce s hlavní účetní a správcem rozpočtu
  • reporting pro vedení organizace, zřizovatele a další oprávněné orgány

Co požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • ochotu učit se novým věcem, zájem o práci a invenci
  • zkušenost s ekonomickým informačním systémem pro řízení ekonomiky firmy výhodou, ochotu seznámit se se systémem GINIS
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a pečlivost

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova
  • možnost kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • služební telefon a notebook
  • benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: říjen 2024 / dohodou

 

IDSK: Specialista odbavovacích systémů

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Koho hledáme?

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních a odbavovacích systémů (IOS). Pro nově vzniklou pozici „Analytik dat – junior“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.

Co Vás čeká?

Koordinátor informačních center

  • zajištění provozu odbavovacího a informačního systému (OIS) ve
    vozidlech PID
  • kontrola vstupních dat pro palubní počítače ve vozidlech PID včetně
    aktualizace SW
  • spolupráce při rozvoji veškerého zařízení OIS ve vozidlech PID
    včetně programového vybavení
  • spolupráce s dopravci při řešení poruch zařízení v provozu
  • testování a certifikace zařízení OIS pro vozidla PID
  • účast na autorizacích vozidel pro provoz v PID
  • kontrola funkčnosti systému MPV a řešení závad v provozu
  • spolupráce při rozvoji systému MPV
  • spolupráce s projektanty JŘ při vytváření dat pro systém MPV
  • spolupráce na dalších projektech týkajících se odbavovacích zařízení
  • další projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např. závorové systémy na P+R

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • orientace v problematice veřejné dopravy
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a komunikativnost
  • znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
  • ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné
    blízkosti stanice metra B
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3
    měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dle dohody

 

IDSK: Přepravní kontrolor/ka – revizor/ka

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

KOHO HLEDÁME?

Do našeho nově vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.

CO VÁS ČEKÁ?

Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.

CO OČEKÁVÁME OD VÁS?

  • Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
  • Čistý trestní rejstřík
  • Uživatelskou znalost PC
  • Časovou flexibilitu – směnný provoz
  • Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou, ne podmínkou

CO JE VÝHODOU?

  • zkušenosti s kontrolní činností
  • znalost Středočeského kraje

CO VÁM NABÍZÍME?

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu – směnný provoz
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
  • termín nástupu: dohodou

ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.