Nabídka volných pracovních míst
ROPID: Pracovník/pracovnice informačních center PID
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici pracovník/pracovnice informačních center PID do našich infocenter PID (Černý Most, Zličín).
Náplň práce:
- Informování cestujících v Infocentru PID v rámci autobusových terminálů na Černém Mostě a/nebo Zličíně.
- Poskytování aktuálních informací o PID, poskytování informačních materiálů, prodej jízdních dokladů.
- Výpomoc na telefonické informační lince PID.
- Výpomoc při informačních kampaních PID v terénu.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
- dobrá znalost českého a anglického jazyka, případná znalost dalších jazyků výhodou
- pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
- dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
- ochota pracovat i o víkendech (občasně)
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr (poloviční úvazek) na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- vhodné pro aktivní seniory (popř. ženy na mateřské dovolené) – práce alespoň 2 pracovní dny v týdnu (délka směny: 10 h), směny dle dohody
- nástup nejdříve od září 2024 nebo dle dohody
- odpovídající platové ohodnocení
- štědré stravenky, příspěvek na dopravu
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
ROPID: Dispečer/ka – kontrolor/ka
Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, přijme nového kolegu/kolegyni na pozici dispečer/ka – kontrolor/ka (terénní práce + pracoviště v Praze-Letňanech).
Náplň práce:
- kontrola parkování dálkových autobusů na nově vzniklých placených zónách v centru Prahy (např. nábřeží kpt. Jaroše, nábřeží Edvarda Beneše, Pražský hrad a další…)
- aktivní komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného
- v případě problémů s řidiči spolupráce s městskou policií, případně Policií ČR
- poskytování základních informací řidičům o možnostech parkování autobusů v rámci hl. m. Prahy.
- kontrolní činnost na zastávkách a terminálech; spolupráce s dispečerskou službou (koordinace provozu, dohled nad stavební činností, výlukami apod.)
- občasná výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu
- pravidelná kontrola zařízení ROPID a případný report závad (zobrazovací a informační panely, mobiliář)
- možnost spolupráce na dalších akcích organizace pro veřejnost (např. autobusový den PID)
Požadujeme:
- min. střední vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), kladný vztah k elektromobilům
- pečlivost, spolehlivost, pohotovost (k práci přistupujete svědomitě, dokážete pružně reagovat na nastalé situace)
- komunikativnost, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu (dokážete lidem naslouchat, poradit, ale zároveň víte, kdy je třeba jednat asertivně či diskrétně)
- znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
- základní znalost cizích jazyků výhodou (komunikace se zahraničními řidiči)
- uživatelská znalost PC a Smartphone – MS Excel, Word, Outlook, internet, Whatsapp, fotoaparát
- časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, ochota pracovat o víkendech
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr (plný úvazek) na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- nástup dle dohody
- 10h směny ranní nebo odpolední dle harmonogramu (pracovní dny i víkendy)
- odpovídající platové ohodnocení, příplatky za práci o víkendech a svátcích
- pět týdnů dovolené, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
- přátelské prostředí, úvodní zaškolení za pomoci zkušeného kolegy.
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na emailovou adresu sekretariat@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
IDSK: KOORDINÁTOR INFORMAČNÍCH CENTER A MARKETINGU
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Koho hledáme?
Do našeho kolektivu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „KOORDINÁTOR INFORMAČNÍCH CENTER“, která/ý bude mít na starosti obsluhu informačních center (ZÁSTUP) a v oddělení vztahů s veřejností přípravu podkladů marketingových akcí PID.
Co Vás čeká?
Koordinátor informačních center
- informování cestujících v informačních centrech ve Středočeském kraji – zástup za dovolené nebo nemoc
- zařízení a prodej jízdních dokladů PID Lítačky
- poskytování aktuálních informací o PID a informací o tarifu PID
- příležitostné vyřizování stížností a podnětů od cestujících v PID
Marketing
- příprava podkladů na akce PID, rozvážení letáků
- podílet se na akcích PID a na informačních kampaních PID v terénu v rámci Prahy a Středočeského kraje
- administrativní úkony – příprava objednávek a další
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu
- dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy a Tarifu PID
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, Corel, internetu, sociálních sítí
- praxe v oboru výhodou
- řidičský průkaz na auto skupiny B nutností
Co Vám nabízíme?
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
- hlavní pracovní poměr
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dle dohody/ srpen
IDSK: Analytik dat – junior
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Koho hledáme?
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních a odbavovacích systémů (IOS). Pro nově vzniklou pozici „Analytik dat – junior“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.
Co Vás čeká?
- zajištění provozu odbavovacího a informačního systému (OIS) ve vozidlech PID
- kontrola vstupních dat pro palubní počítače ve vozidlech PID včetně aktualizace SW
- spolupráce při rozvoji veškerého zařízení OIS ve vozidlech PID včetně programového vybavení
- spolupráce s dopravci při řešení poruch zařízení v provozu
- testování a certifikace zařízení OIS pro vozidla PID
- účast na autorizacích vozidel pro provoz v PID
- kontrola funkčnosti systému MPV a řešení závad v provozu
- spolupráce při rozvoji systému MPV
- spolupráce s projektanty JŘ při vytváření dat pro systém MPV
Co očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- orientace v problematice veřejné dopravy
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost a komunikativnost
- znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
- ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištěn
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – revizor/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
KOHO HLEDÁME?
Do našeho nově vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.
CO VÁS ČEKÁ?
Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
- Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelskou znalost PC
- Časovou flexibilitu – směnný provoz
- Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou, ne podmínkou
CO JE VÝHODOU?
- zkušenosti s kontrolní činností
- znalost Středočeského kraje
CO VÁM NABÍZÍME?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu – směnný provoz
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
- termín nástupu: dohodou
ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.