Nabídka volných pracovních míst

ROPID: Referent/ka pro silniční a městskou dopravu

Příspěvková organizace ROPID, jenž se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici referenta/referentka pro silniční a městskou dopravu v Odboru příměstské dopravy.

Náplň práce:

  • příprava, tvorba a schvalování jízdních řádů na daném území
  • návrh a projednávání trvalých a dočasných dopravních opatření
  • komunikace s úřady, odbornými institucemi a dopravci
  • účast na jednáních, výrobních výborech a místních šetřeních
  • zpracování kompletních dat pro dopravce
  • analýza, řešení a vyřizování připomínek a podnětů samosprávných a správních orgánů k provozu PID

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou, dopravní zaměření výhodou
  • dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu
  • komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, pohotovost, vysoké pracovní nasazení, ochota pracovat s lidmi, reprezentativní vystupování
  • znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup dle dohody
  • odpovídající platové ohodnocení
  • pět týdnů dovolené, 3x sick days, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
  • přátelské prostředí, možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do 30. 6. 2024.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

ROPID: Pracovník/pracovnice informačních center PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nové kolegy/kolegyně na pozici pracovník/pracovnice informačních center PID do našich infocenter PID (Černý Most, Zličín).

Náplň práce:

  • Informování cestujících v Infocentru PID v rámci autobusových terminálů na Černém Mostě a/nebo Zličíně.
  • Poskytování aktuálních informací o PID, poskytování informačních materiálů, prodej jízdních dokladů.
  • Výpomoc na telefonické informační lince PID.
  • Výpomoc při informačních kampaních PID v terénu.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrá uživatelská znalost PC – MS Word, Excel, Outlook, internet, sociální sítě
  • dobrá znalost českého a anglického jazyka, případná znalost dalších jazyků výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
  • dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy výhodou
  • ochota pracovat i o víkendech (občasně)

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr (poloviční úvazek) na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • vhodné pro aktivní seniory (popř. ženy na mateřské dovolené) – práce alespoň 2 pracovní dny v týdnu (délka směny: 10 h), směny dle dohody
  • nástup nejdříve od září 2024 nebo dle dohody
  • odpovídající platové ohodnocení
  • štědré stravenky, příspěvek na dopravu

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

ROPID: Dispečer/ka – kontrolor/ka

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, přijme nového kolegu/kolegyni na pozici dispečer/ka – kontrolor/ka (terénní práce + pracoviště v Praze-Letňanech).

Náplň práce:

  • kontrola parkování dálkových autobusů na nově vzniklých placených zónách v centru Prahy (např. nábřeží kpt. Jaroše, nábřeží Edvarda Beneše, Pražský hrad a další…)
  • aktivní komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného
  • v případě problémů s řidiči spolupráce s městskou policií, případně Policií ČR
  • poskytování základních informací řidičům o možnostech parkování autobusů v rámci hl. m. Prahy.
  • kontrolní činnost na zastávkách a terminálech; spolupráce s dispečerskou službou (koordinace provozu, dohled nad stavební činností, výlukami apod.)
  • občasná výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu
  • pravidelná kontrola zařízení ROPID a případný report závad (zobrazovací a informační panely, mobiliář)
  • možnost spolupráce na dalších akcích organizace pro veřejnost (např. autobusový den PID)

Požadujeme:

  • min. střední vzdělání s maturitou
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), kladný vztah k elektromobilům
  • pečlivost, spolehlivost, pohotovost (k práci přistupujete svědomitě, dokážete pružně reagovat na nastalé situace)
  • komunikativnost, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu (dokážete lidem naslouchat, poradit, ale zároveň víte, kdy je třeba jednat asertivně či diskrétně)
  • znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
  • základní znalost cizích jazyků výhodou (komunikace se zahraničními řidiči)
  • uživatelská znalost PC a Smartphone – MS Excel, Word, Outlook, internet, Whatsapp, fotoaparát
  • časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas, ochota pracovat o víkendech
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr (plný úvazek) na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup dle dohody
  • 10h směny ranní nebo odpolední dle harmonogramu (pracovní dny i víkendy)
  • odpovídající platové ohodnocení, příplatky za práci o víkendech a svátcích
  • pět týdnů dovolené, stravenky, služební telefon a další firemní benefity
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
  • přátelské prostředí, úvodní zaškolení za pomoci zkušeného kolegy.

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na emailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

IDSK: KOORDINÁTOR INFORMAČNÍCH CENTER A MARKETINGU

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Koho hledáme?

Do našeho kolektivu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „KOORDINÁTOR INFORMAČNÍCH CENTER“, která/ý bude mít na starosti obsluhu informačních center (ZÁSTUP) a v oddělení vztahů s veřejností přípravu podkladů marketingových akcí PID.

Co Vás čeká?

Koordinátor informačních center

  • informování cestujících v informačních centrech ve Středočeském kraji – zástup za dovolené nebo nemoc
  • zařízení a prodej jízdních dokladů PID Lítačky
  • poskytování aktuálních informací o PID a informací o tarifu PID
  • příležitostné vyřizování stížností a podnětů od cestujících v PID

Marketing

  • příprava podkladů na akce PID, rozvážení letáků
  • podílet se na akcích PID a na informačních kampaních PID v terénu v rámci Prahy a Středočeského kraje
  • administrativní úkony – příprava objednávek a další

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační schopnosti
  • spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu
  • dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy a Tarifu PID
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, Corel, internetu, sociálních sítí
  • praxe v oboru výhodou
  • řidičský průkaz na auto skupiny B nutností

Co Vám nabízíme?

  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
  • benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
  • hlavní pracovní poměr

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dle dohody/ srpen

 

IDSK: IT technik junior

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

Co Vás čeká?

  • Zodpovídá za komplexní poskytování servisních služeb v oblasti SW a HW.
  • Zajišťuje pravidelnou fyzickou očistu HW u uživatelů na jejich pracovišti v budově „A“ a „B“.
  • Zajišťuje L1 podporu pro uživatele (obce, Kraj, dopravci, zaměstnanci IDSK) Portálu na podepisování smluv. V případě potřeby kontaktuje poskytovatele Portálu pro podporu L2. Hlásí vedoucímu závady ve funkčnosti Portálu.
  • Zajišťuje komunikaci a dohlíží na práci outsourcingových firem dle
    pokynů vedoucího.
  • Zpracovává zprávy a materiály v oblasti informatiky.
  • Zpracovává a aktualizuje interní dokumenty podle pokynů vedoucího.
  • Sleduje a kontroluje přiměřenost oprávnění uživatelů vzhledem k jejichpracovnímu zaměření.
  • Hlásí vedoucímu vzniklé bezpečnostní incidenty a navrhuje opatření vedoucí k jejich předcházení či eliminaci možných škod (IT prevence).
  • Provádí úvodní a pravidelná školení uživatelů v oblasti GDPR a bezpečnosti dat.
  • Zajišťuje komunikaci a dohlíží na práci outsourcingových firem dle pokynů vedoucího.
  • Vytváří návrhy metodických pokynů, tvoří a navrhuje interní dokumentaci znalostní báze.

Co očekáváme?

  • SŠ vzdělání
  • zkušenosti v oblasti IT
  • zkušenost s active directory
  • zkušenosti s tvorbou mobilních aplikací výhodou
  • uživatelská znalost MS Office
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • flexibilitu – schopnost řešit problémy samostatně i v týmu
  • pečlivost a systematičnost
  • pozice je vhodná i pro absolventy

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • podporu nadřízených a kolegů
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick day
  • benefity – stravenky, služební telefon a notebook, příspěvek na penzijní připojištění, jazykové kurzy na pracovišti
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: duben 2024 / dohodou

 

IDSK: Přepravní kontrolor/ka – revizor/ka

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Naším cílem je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na jednu jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.

KOHO HLEDÁME?

Do našeho nově vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.

CO VÁS ČEKÁ?

Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.

CO OČEKÁVÁME OD VÁS?

  • Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
  • Čistý trestní rejstřík
  • Uživatelskou znalost PC
  • Časovou flexibilitu – směnný provoz
  • Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou, ne podmínkou

CO JE VÝHODOU?

  • zkušenosti s kontrolní činností
  • znalost Středočeského kraje

CO VÁM NABÍZÍME?

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu – směnný provoz
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
  • termín nástupu: dohodou

ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.