Nabídka volných pracovních míst

ROPID: Přijmeme nové posily do týmu marketingu PID

Příspěvková organizace ROPID, která se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá šikovné a kreativní kolegy/kolegyně na různé pozice marketingu PID.

S čím potřebujeme pomoci:

1) Tvorba grafiky

  •  Kreativní infografika pro sociální sítě PID
  • Doprovodná grafika pro různé kampaně PID
  • Informační grafika ke změnám v dopravě

2) Tvorba propagačních videí na sociální sítě

  • Vymýšlení obsahu a vlastní tvorba krátkých videí pro Instagram, Facebook, X

3) Pořizování a úprava fotografií

  • Zajištění fotografií pro web, sociální sítě i tiskoviny dle zadání i podle vlastních nápadů
  • Kreativní tvorba fotoobsahu sociálních sítí PID

Co požadujeme:

  • věk min. 18 let
  • znalost práce s potřebným SW nebo aplikacemi dle druhu práce viz výše
  • kreativní myšlení, nadšení pro nové věci
  • pečlivost, spolehlivost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu
  • alespoň základní znalost systému PID nebo alespoň MHD v Praze + zájem o tento obor a pravidelné používání veřejné dopravy
  • ochota pracovat i mimo běžnou pracovní dobu a pod časovým tlakem (nárazová práce)

Stalo se, že jednu z požadovaných položek neplníte, ale ostatní ano? I tak máte šanci!

Co nabízíme:

  • různé druhy pracovní smlouvy dle vzájemné dohody: – smlouva na trvalý pracovní poměr (0,5) – dohoda o pracovní činnosti (max. do výše půlúvazku)
  • nástup dle dohody
  • zajímavá pracovní praxe
  • velký dosah vlastní tvorby, možnost ovlivnění veřejného mínění ve prospěch dobré věci
  • možnost skloubení se studiem nebo jinou prací (časová flexibilita)
  • možnost dlouhodobé spolupráce i v jiných činnostech
  • hodinová sazba cca 220 Kč v případě DPČ, adekvátní ohodnocení dle platových tabulek v případě pracovního úvazku
  • pět týdnů dovolené, štědrý stravenkový paušál, příspěvek na dopravu a další firemní benefity (jen v rámci smlouvy na trvalý pracovní poměr)

Informace o náboru:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií, motivační dopis, o jakou z nabízených činností máte zájem a ukázku Vaší práce dle typu pozice na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz

Do předmětu e-mailu uveďte „Marketing PID“.

Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.

 

IDSK: Manažer/ka kvality – kontrolor/ka vlak

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho Oddělení kvality dopravy VLAK hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Manažer/ka kvality – kontrolor/ka VLAK“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje a krajské železniční sítě.

Co Vás čeká?

  • provádění kontrol dodržování Standardů kvality PID ve vlacích smluvních železničních dopravců na území Středočeského kraje
  • provádění přepravních průzkumů
  • provádění kontrol v železničních stanicích a zastávkách
  • vyhodnocení kontrol po provedení (sestavení služebního hlášení)
  • měření Standardů kvality PID
  • občasné informování cestujících v terénu při změnách či mimořádnostech v dopravě

Co očekáváme od Vás?

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo s výučním listem
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné tvorby textů (znalost českého pravopisu a slohová zdatnost)
  • zdvořilé a asertivní vystupování, objektivita
  • ŘP sk. B s praxí
  • alespoň základní znalost PID (Praha a Středočeský kraj)
  • časová flexibilita (občasná kontrolní činnost v terénu také v nočních hodinách a o víkendech)

Co je výhodou?

  • znalost železničního prostředí
  • znalost Středočeského kraje, zejména krajské železniční tratě
  • zkušenosti s kontrolní činností

Co Vám nabízíme?

  • perspektivní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející organizaci zajímavou a nestereotypní práci
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • platové zařazení dle platných platových tabulek a pravidelné měsíční
  • odměny v případě nadstandardních pracovních výkonů

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

 

IDSK: Referent veřejných zakázek

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by převzala agendu veřejných zakázek. Pro pozici „Referent veřejných zakázek“ hledáme spolehlivého člověka s praxí v oblasti veřejných zakázek.

Co Vás čeká?

  • administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vytváření podkladů pro rozhodnutí
  • příprava zadávacích řízení, analýzy trhu
  • spolupráce s věcnými útvary a jejich metodická podpora při zadávacím řízení
  • kontrola došlých nabídek účastníků v zadávacím řízení
  • kontrola dodržování termínů stanovených zákonem
  • evidence údajů k zakázkám a uzavřeným smlouvám v příslušných aplikacích
  • příprava rozhodnutí o námitkách, rozhodnutí o vyloučení účastníka

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • 1 rok praxe v oblasti veřejných zakázek
  • orientace v oblasti nákupu a veřejných zakázek, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek
  • MS Office, výborná schopnost práce s MS excel a MS Word
  • evidence údajů k zakázkám a uzavřeným smlouvám v příslušných aplikacích
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, psychická odolnost komunikativnost a aktivní přístup, technické myšlení, vztah k pořádku při administrování případů – ochota se vzdělávat
  • trestní bezúhonnost

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: Ihned/dohodou

 

IDSK: Pracovník zastávkové služby (DPČ)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

  • Pracovníka zastávkové služby (DPČ)
  • Lokalita: Votice

Co Vás čeká?

  • příprava podkladů pro vývěs jízdních řádů
  • vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách
  • výpomoc v terénu v celé síti systému PID s údržbou, opravami, převozem a osazováním označníků a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků

Co očekáváme od Vás?

  • zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, flexibilitu
  • znalost problematiky veřejné dopravy výhodou
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet

Co Vám nabízíme?

  • zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ
  • získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
  • odměna 200 Kč/hod.

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

IDSK: Pracovník přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Pracovníka přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ).

Co Vás čeká?

  • Práce v terénu v celé síti systému PID!
  • Provádění přepravních průzkumů (průzkumy obsazenosti jednotlivých spojů nebo linek),
  • Výpomoc při marketingových a jiných terénních akcích (regionální dny PID, infostánky PID)

Co očekáváme od Vás?

  • Spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost, časová flexibilita, odolnost v zimním období (práce v terénu za každého počasí)
  • Směny ÚT, ST, ČT (zejména v rozmezí od 6 do 16 h)

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ v celé síti PID
  • Různé směny v celém rozsahu provozu linek PID
  • Získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou