Nabídka volných pracovních míst
ROPID/IDSK: Průzkum skladby jízdních dokladů na železničních tratích PID
Jednorázová brigáda/ vhodné pro studenty VŠ
Termíny:
SO – NE 18. 10. – 19. 10. 2025
ÚT – ČT 21. 10. – 23. 10. 2025
SO – NE 1. 11. – 2. 11. 2025
ÚT – ČT 4. 11. – 6. 11. 2025
SO – NE 8. 11. – 9. 11. 2025
ÚT – ČT 11. 11. – 13. 11. 2025
Co Vás čeká?
- procházení vlaku s vlakovou četou a zapisování jednotlivých druhů jízdních dokladů do přiloženého formuláře
Co očekáváme od Vás?
- spolehlivost
- časovou flexibilitu
- komunikativnost
Co Vám nabízíme?
- dohodu o provedení práce
- odměnu 160 Kč/hod a příplatek pro cestu z/na průzkum
- různé směny v rozsahu celodenního provozu vlaků PID
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu kariera@idsk.cz nebo poštou na adresu IDSK, a to nejpozději do 30. 9. 2025.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
ROPID/IDSK: Dispečer – Bezba dopravy nebo koordinačního dispečinku PID
Chcete být součástí provozu Pražské integrované dopravy a pomáhat cestujícím dostat se tam, kam potřebují? Hledáme posily do dispečerských týmů. Na dispečinku Bezba dopravy budete pomáhat s dopravou handicapovaných, na koordinačním dispečinku PID budete mít na starosti dopravu Praze i v celém Středočeském kraji.
ROPID: Na dispečinku Bezba dopravy v Praze-Libuši na vás čeká
- přijímání objednávek klientů a jejich zpracování
- plánování jízd a zadávání do aplikace
- aktivní komunikace s klienty, řidiči a dopravci
- kontrolní činnost a operativní řešení problémů
ROPID/IDSK: Na dispečinku PID v Praze-Letňanech budete
- kontrolovat pravidelnost provozu v online dispečerském systému
- komunikovat s řidiči
- řešit mimořádnosti v provozu z kanceláře i v reálném provozu
- kontrolovat dodržování přestupních vazeb
- dohlížet na parkování (zejména) autobusů v obratištích v Praze i v regionu
Co od vás požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost Prahy a Středočeského kraje
- ideálně řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
- odolnost vůči stresu
- chuť pomáhat
Co nabízíme
- práci na plný či zkrácený úvazek nebo dohodu o pracovní činnosti
- přátelský kolektiv a férovou firemní kulturu
- stabilní práci, která má smysl
Zaujali jsme vás?
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis na e-mailovou adresu kadavy.oldrich@ropid.cz
Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pozice.
Vyhrazujeme si právo oslovit pouze vhodné uchazeče.
ROPID: Dispečer – kontrolor
Zajímá tě veřejná doprava a nebojíš se práce v terénu? Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici dispečer – kontrolor.
Co bude náplní tvé práce?
- Kontrola parkování dálkových autobusů na zónách placeného stání v Praze (např. nábřeží kpt. Jaroše, Edvarda Beneše a další lokality).
- Komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného (často i v angličtině či jiných jazycích).
- Spolupráce s městskou a státní policií v případě problémů při kontrolách.
- Poskytování základních informací o možnostech parkování autobusů v rámci Prahy.
- Kontrolní činnost na zastávkách a terminálech – sledování provozu, výluk, stavebních činností.
- Dohled nad čistotou a úklidem na klíčových terminálech BUS + pravidelný reporting formou fotografií (práce s WhatsAppem a cloudem).
- Výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu.
- Pravidelná kontrola zařízení ROPID – informačních panelů, mobiliáře apod.
- Účast a výpomoc na veřejných akcích PID (např. Autobusový den).
Co od tebe očekáváme, aneb bez čeho to u nás rozhodně nepůjde?
- SŠ vzdělání s maturitou (dopravní zaměření výhodou, nikoliv však podmínkou).
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, ideálně s pozitivním vztahem k elektromobilům.
- Spolehlivost, pohotovost a schopnost řešit nečekané situace.
- Komunikativní a vstřícné vystupování, ale i schopnost jednat asertivně a diskrétně, když je třeba.
- Základní orientace v prostředí veřejné dopravy v Praze je výhodou.
- Znalost cizího jazyka (zejména AJ) výhodou.
- Uživatelská znalost práce s PC a smartphonem (Excel, Word, Outlook, internet, fotoaparát, OneDrive apod.).
- Ochota pracovat v režimu směn, včetně víkendů a svátků, a nárazově přesčas.
- Schopnost samostatné práce a proaktivního přístupu (nečekáš na přidělení úkolu, ale práci si hledáš také sám).
- Jsi týmový hráč (nenecháš kolegu ve štychu, když tě požádá o pomoc nebo prohození směny).
Co ti nabízíme?
- Základna v Letňanech, ale projedeš si celou Prahu i okolí.
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
- Plný úvazek na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Práce na směny – 12 hodin (zpravidla 7:00–19:30) dle předem daného rozpisu.
- Režim 5–6 pracovních dní, poté 4–6 dní volna.
- Odpovídající mzdové ohodnocení + pět týdnů dovolené + pět dní zdravotního volna.
- Stravenkový paušál, služební telefon, přístup ke vzdělávání a další firemní benefity.
- Kompletní zaškolení zkušeným kolegou a přátelské pracovní prostředí.
- Možnost skloubení osobního a pracovního života (rovnováha je důležitá).
- Pozice je vhodná pro absolventy.
Co pro to musíš udělat?
- Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám strukturovaný životopis (optimálně s fotografií) a krátký motivační dopis o tom, co tě na té práci bude bavit nejvíc, na emailovou adresu sekretariat@ropid.cz.
- Do předmětu emailu napiš název pozice. Těšíme se na Tebe!
IDSK: Koordinátor/ka správy označníků
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Rosteme vysokým tempem y množství práce roste spolu s námi, proto hledáme posilu na pozici koordinátor/ka správy označníků (pracoviště Praha 8 – Karlín + občasná terénní práce).
Co Vás čeká?
- správa, údržba a obnova označníků zastávek PID
- koordinace dodavatelských firem dle stanovených SLA
- komunikace s obcemi, vlastníky zastávek a partnery
- koordinace údržby a oprav konstrukcí zastávkových označníků a dalších informačních prvků
- zajištění a správa pasportizace zastávkových označníků
- koordinace převozu a osazování označníků na zastávky
- komunikace a spolupráce s veškerými složkami odboru Zastávkové péče, občasná výpomoc v terénu
Co očekáváme od Vás?
- SŠ vzdělání (dopravní nebo stavební výhodou)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- pečlivost, spolehlivost, pohotovost, odolnost vůči stresu
- znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
- časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas
Co Vám nabízíme?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- podporu nadřízených a kolegů
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick days, stravenky, služební telefon, příspěvek na penzijní připojištění, jazykové kurzy na pracovišti
- jednosměnný provoz
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: ihned / dohodou
IDSK: Pracovník/pracovnice regionálního centra zastávkové služby IDSK
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho Odboru zastávkové péče hledáme kolegyni/kolegu na na pozice: „Koordinátor/ka regionálního centra ZS“ pro centrum v Kolíně a „Terénní pracovník/pracovnice regionálního centra ZS“ taktéž pro centrum v Kolíně. Hledáme manuálně zručné, zodpovědné, samostatné a pečlivé kolegy/ně se znalostí dopravní tématiky v rámci systému Pražské integrované dopravy.
Co Vás čeká na pozici koordinátora?
- Zpracování došlých podkladů z oddělení Přípravy provozu
- Tisk, laminace a ořez došlých informačních prvků označení zastávek a obsluhujících linek
- Tisk a kompletní příprava zastávkových jízdních řádů pro vývěs posádkou v terénu
- Kontrolní činnost v rámci svého regionu
- Komunikace s ostatními koordinátory regionálních center o případné vzájemné výpomoci
- Vedení skladového hospodářství přenosných označníků a dalších komponent pro údržbu označníků
Co Vás čeká na pozici terénní pracovník/pracovnice?
- Práce v terénu, kde je důležitá znalost regionu a schopnost orientace
- Vývěs zastávkových jízdních řádů, při kterém využijete základní znalost Pražské integrované dopravy a schopnost se orientovat v linkovém vedení při vývěsu
- Jedná se o práci, kde je třeba manuální zručnost a fyzické předpoklady k přenášení dočasných zastávkových označníků
Co očekáváme od Vás?
- Znalost regionu a schopnost orientace v terénu
- Základní znalost Pražské integrované dopravy a schopnost orientovat se v linkovém vedení při vývěsu zastávkových jízdních řádů
- Manuální zručnost a fyzické předpoklady k přenášení dočasných zastávkových označníků
- Řidičské oprávnění sk. B
- Schopnost časové flexibility
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Odolnost vůči stresu, ochotu občasné práce přesčas
- Zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména pečlivost
Co Vám nabízíme?
- jednosměnný provoz
- stabilní pracovní zázemí příspěvkové organizace Středočeského kraje
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, služební telefon a notebook
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
V případě zájmu nás prosím informujte o jakou pozici máte zájem.
Termín nástupu: ihned / dle dohody
IDSK: Specialista poptávkové dopravy
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Odboru plánování dopravy. Hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.
Co Vás čeká?
- Spolupráce na definici, návrhu řešení a realizaci projektu rozšíření poptávkové dopravy v menším týmu řešitelů
- Zpracování výstupů vyhodnocení stávajícího provozu poptávkové dopravy
- Spolupráce s marketingem a dispečinkem PID
- Možnost prezentace poptávkové dopravy na konferencích a veletrzích
- Komunikace s úřady samosprávy, státní správy a dopravci
- Příprava trvalých i dočasných dopravních opatření
- Práce v programu ASW JŘ na konstrukci jízdních řádů
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v oboru dopravy
- zkušenosti s projektovým řízením výhodou
- zkušenost s analýzou dat
- nadstandardní znalost MS Office
- zodpovědnost, pečlivost, preciznost, samostatnost
- znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2
- časová flexibilita
- dobré komunikační schopnosti
- dobrý písemný projev
- dobrá místní orientace ve Středočeském kraji
Co Vám nabízíme?
- zajímavou a kreativní práci v profesním týmu ve stabilní společnosti na plný úvazek
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: září/ dle dohody
IDSK: Pracovník/pracovnice zastávkové služby (DPČ)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
- Pracovníka/Pracovnici zastávkové služby (DPČ)
- Lokality: Kamenné Žehrovice, Votice
Co Vás čeká?
- příprava podkladů pro vývěs jízdních řádů
- vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách
- výpomoc v terénu v celé síti systému PID s údržbou, opravami, převozem a osazováním označníků a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků
Co očekáváme od Vás?
- zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, flexibilitu
- znalost problematiky veřejné dopravy výhodou
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
Co Vám nabízíme?
- zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ
- získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dle dohody
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho stále se rozrůstajícího vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.
Co Vás čeká?
Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.
Co očekáváme od Vás?
- Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelskou znalost PC
- Časovou flexibilitu – směnný provoz
- Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Co je výhodou?
- zkušenosti s kontrolní činností
- znalost Středočeského kraje
- znalost tarifů PID
Co Vám nabízíme?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- pracovní dobu se směnným provozem (začátek a konec směny převážně v sídle IDSK – Karlín)
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Referent/ka veřejných zakázek
Koho hledáme
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by převzala agendu veřejných zakázek.
Co Vás čeká?
- administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vytváření podkladů pro rozhodnutí
- příprava zadávacích řízení, analýzy trhu
- spolupráce s věcnými útvary a jejich metodická podpora při zadávacím řízení
- kontrola došlých nabídek účastníků v zadávacím řízení
- kontrola dodržování termínů stanovených zákonem
- evidence údajů k zakázkám a uzavřeným smlouvám v příslušných aplikacích
- příprava rozhodnutí o námitkách, rozhodnutí o vyloučení účastníka
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání
- 1 rok praxe v oblasti veřejných zakázek
- orientace v oblasti nákupu a veřejných zakázek, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek
- MS Office, výborná schopnost práce s MS excel a MS Word
- evidence údajů k zakázkám a uzavřeným smlouvám v příslušných aplikacích
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, psychická odolnost, komunikativnost a aktivní přístup, technické myšlení, vztah k pořádku při administrování případů – ochota se vzdělávat
- trestní bezúhonnost
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: Ihned / dohodou