Nabídka volných pracovních míst
ROPID: Manažer inovačních projektů PID
Chcete ovlivnit současnost i budoucnost veřejné dopravy v Praze? Máte zkušenosti s řízením projektů a chcete vést dynamický tým a spolupracovat s odborníky na mobilitu? Pak hledáme právě Vás!
Co bude náplní Vaší práce?
- Vedení malého týmu lidí zaměřených na inovační projekty v oblasti veřejné dopravy.
- Řízení klíčových projektů, jako je Čitelná Praha, která zlepšuje navigaci v Praze (grafický design, nové prvky, technologická integrace).
- Koordinace dalších projektů zaměřených zejména na mobilitu v Praze a Středočeském kraji.
- Stanovení krátkodobých a dlouhodobých cílů projektů, prioritizace, reporting, stanovování rozpočtů.
- Spolupráce s dalšími organizacemi, politiky a odborníky na realizaci udržitelných a inovativních řešení.
- Spolupráce na zavádění nových procesů v organizaci ROPID.
Co od Vás očekáváme?
- Vysokoškolské vzdělání dopravního, technického či ekonomického směru.
- Přehled v oblasti veřejné dopravy, udržitelné mobility a městského plánování výhodou.
- Schopnost vést tým, orientace ve složitých projektech a vynikající komunikační dovednosti.
- Zodpovědnost, trpělivost a schopnost prosadit svou práci i v náročných podmínkách.
Co Vám nabízíme?
- Možnost podílet se na projektech, které mění podobu dopravy v Praze a okolí.
- Mladý a dynamický tým plný odborníků.
- Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 5 sickdays.
- Služební telefon a notebook.
- Příležitost ovlivňovat budoucnost veřejné dopravy.
Kde budete pracovat?
V kanceláři ROPID v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností s možností homeoffice 1 den v týdnu.
Zaujala Vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: sekretariat@ropid.cz. Do e-mailu napište prosím název pozice. Uzávěrka přihlášek je 14. května 2025.
Staňte se součástí týmu, který má přímý vliv na to, jak se Pražané a návštěvníci hlavního města pohybují!
IDSK: Pracovník obsluhy mobilního informačního centra PID
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho kolektivu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „PRACOVNÍK OBSLUHY MOBILNÍHO INFORMAČNÍHO CENTRA PID“, která/ý bude mít na starosti obsluhu unikátního mobilního informačního centra PID na území Středočeského kraje.
Co Vás čeká?
- obsluha speciálního vozidla mobilní informační kanceláře PID na území Středočeského kraje – dle předem určeného harmonogramu
- zajišťování výroby a prodeje PID Lítačka
- poskytování aktuálních informací o systému a Tarifu PID
- vyhledávání a tisk spojení
- zajištění základní péče o vozidlo (servis mobilní toalety, garanční a servisní prohlídky vozidla)
- výpomoc v kamenných informačních centrech PID ve Středočeském kraji
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu a práci v terénu
- dobrá znalost problematiky systému a tarifu PID
- výhodou je dobrá znalost zeměpisu a místních podmínek
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook a internetu
- praxe v oboru výhodou
- řidičský průkaz skupiny B nutností
Co Vám nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
- hlavní pracovní poměr
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: Dohodou/červen
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho stále se rozrůstajícího vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.
Co Vás čeká?
Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.
Co očekáváme od Vás?
- Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelskou znalost PC
- Časovou flexibilitu – směnný provoz
- Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Co je výhodou?
- zkušenosti s kontrolní činností
- znalost Středočeského kraje
- znalost tarifů PID
Co Vám nabízíme?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- pracovní dobu se směnným provozem (začátek a konec směny převážně v sídle IDSK – Karlín)
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Pracovník regionálního centra zastávkové služby IDSK
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho Odboru zastávkové péče hledáme kolegyni /kolegu na na pozice „Terénní pracovník/pracovnice ZS“ pro centrum v Kamenných Žehrovicích a „Terénní pracovník/pracovnice ZS“ pro centrum v Králově Dvoře. Hledáme manuálně zručné, zodpovědné, samostatné a pečlivé kolegy/kolegyně se znalostí dopravní tématiky v rámci systému Pražské integrované dopravy.
Co Vás čeká na pozici terénního pracovníka/pracovnice
- Práce v terénu, kde je důležitá znalost regionu a schopnost orientace
- Vývěs zastávkových jízdních řádů, při kterém využijete základní znalost Pražské integrované dopravy a schopnost se orientovat v linkovém vedení při vývěsu
- Jedná se o práci, kde je třeba manuální zručnost a fyzické předpoklady k přenášení dočasných zastávkových označníků
Co očekáváme od Vás?
- Znalost regionu a schopnost orientace v terénu
- Základní znalost Pražské integrované dopravy a schopnost orientovat se v linkovém vedení při vývěsu zastávkových jízdních řádů
- Manuální zručnost a fyzické předpoklady k přenášení dočasných zastávkových označníků
- Řidičské oprávnění sk. B
- Schopnost časové flexibility
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména pečlivost
Co Vám nabízíme?
- jednosměnný provoz
- stabilní pracovní zázemí příspěvkové organizace Středočeského kraje
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, služební telefon a notebook
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: Ihned/dle dohody
IDSK: Pracovník/pracovnice zastávkové služby (DPČ)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
- Pracovníka/Pracovnici zastávkové služby (DPČ)
- Lokality: Králův Dvůr, Kamenné Žehrovice, Kolín, Votice
Co Vás čeká?
- příprava podkladů pro vývěs jízdních řádů
- vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách
- výpomoc v terénu v celé síti systému PID s údržbou, opravami, převozem a osazováním označníků a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků
Co očekáváme od Vás?
- zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, flexibilitu
- znalost problematiky veřejné dopravy výhodou
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
Co Vám nabízíme?
- zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ
- získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Pracovník přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Co Vás čeká?
- Práce v terénu v celé síti systému PID!
- Provádění přepravních průzkumů (průzkumy obsazenosti jednotlivých spojů nebo linek),
- Výpomoc při marketingových a jiných terénních akcích (regionální dny PID, infostánky PID)
Co očekáváme od Vás?
- Spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost, časová flexibilita, odolnost v zimním období (práce v terénu za každého počasí)
- Směny ÚT, ST, ČT (zejména v rozmezí od 6 do 16 h)
Co Vám nabízíme?
- Zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ v celé síti PID
- Různé směny v celém rozsahu provozu linek PID
- Získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
- Odměna 160 Kč/hod. + příplatky na cestu z/na průzkum
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Specialista odbavovacích systémů
Koho hledáme
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních, telematických a odbavovacích systémů (ITS). Pro nově vzniklou pozici „Specialista odbavovacích systémů“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.
Co Vás čeká?
- zajištění provozu odbavovacího a informačního systému (ITS) ve vozidlech PID
- kontrola vstupních dat pro palubní počítače ve vozidlech PID včetně aktualizace SW
- spolupráce při rozvoji veškerého zařízení ITS ve vozidlech PID včetně programového vybavení
- spolupráce s dopravci při řešení poruch zařízení v provozu
- testování a certifikace zařízení ITS pro vozidla PID
- účast na autorizacích vozidel pro provoz v PID
- kontrola funkčnosti systému MPV a řešení závad v provozu
- spolupráce při rozvoji systému MPV
- spolupráce s projektanty JŘ při vytváření dat pro systém MPV
- spolupráce na dalších projektech týkajících se odbavovacích zařízení
- další projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např.
- závorové systémy na P+R
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání
- orientace v problematice veřejné dopravy
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost a komunikativnost
- znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
- ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Projektový manažer ve veřejné dopravě
Koho hledáme
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních, telematických a odbavovacích systémů (ITS). Pro nově vzniklou pozici „Projektový manažer ve veřejné dopravě“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě. Budete zodpovídat za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektu tak, aby bylo dosaženo stanovených projektových cílů, a to ve stanoveném termínu a v rámci stanoveného rozpočtu projektu.
Co Vás čeká?
- řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření
- stanovení časového a finančního plánu realizace projektu
- sestavení, vedení a řízení projektového týmu
- řízení finančních zdrojů, nákladů, výnosů a cash flow projektu
- koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech
- řízení komunikace v projektu, podpora a motivování členů projektu k efektivnímu výkonu
- řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu
- analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu
- řízení všech dostupných zdrojů v projektu
- koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu
- spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu
- řízení změn v projektu
- kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami
- reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu
- projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např.
- závorové systémy na P+R, projekty v oblasti dopravní telematiky,
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání
- orientace v problematice veřejné dopravy
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost a komunikativnost
- znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
- ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou