Nabídka volných pracovních míst

ROPID: Dispečer – kontrolor

Zajímá tě veřejná doprava a nebojíš se práce v terénu? Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici dispečer – kontrolor.

Co bude náplní tvé práce?

  • Kontrola parkování dálkových autobusů na zónách placeného stání v Praze (např. nábřeží kpt. Jaroše, Edvarda Beneše a další lokality).
  • Komunikace s řidiči autobusů a asistence při placení parkovného (často i v angličtině či jiných jazycích).
  • Spolupráce s městskou a státní policií v případě problémů při kontrolách.
  • Poskytování základních informací o možnostech parkování autobusů v rámci Prahy.
  • Kontrolní činnost na zastávkách a terminálech – sledování provozu, výluk, stavebních činností.
  • Dohled nad čistotou a úklidem na klíčových terminálech BUS + pravidelný reporting formou fotografií (práce s WhatsAppem a cloudem).
  • Výpomoc při distribuci informačních materiálů a vývěsu jízdních řádů v terénu.
  • Pravidelná kontrola zařízení ROPID – informačních panelů, mobiliáře apod.
  • Účast a výpomoc na veřejných akcích PID (např. Autobusový den).

Co od tebe očekáváme, aneb bez čeho to u nás rozhodně nepůjde?

  • SŠ vzdělání s maturitou (dopravní zaměření výhodou, nikoliv však podmínkou).
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, ideálně s pozitivním vztahem k elektromobilům.
  • Spolehlivost, pohotovost a schopnost řešit nečekané situace.
  • Komunikativní a vstřícné vystupování, ale i schopnost jednat asertivně a diskrétně, když je třeba.
  • Základní orientace v prostředí veřejné dopravy v Praze je výhodou.
  • Znalost cizího jazyka (zejména AJ) výhodou.
  • Uživatelská znalost práce s PC a smartphonem (Excel, Word, Outlook, internet, fotoaparát, OneDrive apod.).
  • Ochota pracovat v režimu směn, včetně víkendů a svátků, a nárazově přesčas.
  • Schopnost samostatné práce a proaktivního přístupu (nečekáš na přidělení úkolu, ale práci si hledáš také sám).
  • Jsi týmový hráč (nenecháš kolegu ve štychu, když tě požádá o pomoc nebo prohození směny).

Co ti nabízíme?

  • Základna v Letňanech, ale projedeš si celou Prahu i okolí.
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
  • Plný úvazek na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Práce na směny – 12 hodin (zpravidla 7:00–19:30) dle předem daného rozpisu.
  • Režim 5–6 pracovních dní, poté 4–6 dní volna.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení + pět týdnů dovolené + pět dní zdravotního volna.
  • Stravenkový paušál, služební telefon, přístup ke vzdělávání a další firemní benefity.
  • Kompletní zaškolení zkušeným kolegou a přátelské pracovní prostředí.
  • Možnost skloubení osobního a pracovního života (rovnováha je důležitá).
  • Pozice je vhodná pro absolventy.

Co pro to musíš udělat?

  • Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám strukturovaný životopis (optimálně s fotografií) a krátký motivační dopis o tom, co tě na té práci bude bavit nejvíc, na emailovou adresu sekretariat@ropid.cz.
  • Do předmětu emailu napiš název pozice. Těšíme se na Tebe!

 

IDSK: Marketingový specialista

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho marketingového týmu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici -„Marketingový specialista“.

Co Vás čeká?

  • administrativní úkony – poptávky, příprava objednávek a další
  • jazyková kontrola textů před tiskem – vyžadujeme dobrou znalost českého jazyka
  • správa sociálních sítí – příprava obsahu, plánování a publikace příspěvků
  • pomoc se zpracováním informačních kampaní PID
  • rozvoz letáků a dalších propagačních a informačních materiálů
  • práce v terénu v rámci Prahy a Středočeského kraje včetně marketingových akcí PID

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační schopnosti
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • spolehlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu, sociálních sítí, CorelDRAW výhodou
  • znalost problematiky systému PID a zájem o dopravu jako takovou
  • praxe v oboru výhodou

Co Vám nabízíme?

  • pružnou pracovní dobu
  • nástup 1. 6. 2025 nebo dle dohody
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat poštou na adresu IDSK. Dopředmětu emailu uveďte název pozice.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: Dohodou/červen 2025

 

IDSK: Pracovník obsluhy mobilního informačního centra PID

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho kolektivu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „PRACOVNÍK OBSLUHY MOBILNÍHO INFORMAČNÍHO CENTRA PID“, která/ý bude mít na starosti obsluhu unikátního mobilního informačního centra PID na území Středočeského kraje.

Co Vás čeká?

  • obsluha speciálního vozidla mobilní informační kanceláře PID na území Středočeského kraje – dle předem určeného harmonogramu
  • zajišťování výroby a prodeje PID Lítačka
  • poskytování aktuálních informací o systému a Tarifu PID
  • vyhledávání a tisk spojení
  • zajištění základní péče o vozidlo (servis mobilní toalety, garanční a servisní prohlídky vozidla)
  • výpomoc v kamenných informačních centrech PID ve Středočeském kraji

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační schopnosti
  • spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu a práci v terénu
  • dobrá znalost problematiky systému a tarifu PID
  • výhodou je dobrá znalost zeměpisu a místních podmínek
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook a internetu
  • praxe v oboru výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B nutností

Co Vám nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené
  • možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
  • benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
  • hlavní pracovní poměr

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: Dohodou/červen

IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho stále se rozrůstajícího vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.

Co Vás čeká?

Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.

Co očekáváme od Vás?

  • Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
  • Čistý trestní rejstřík
  • Uživatelskou znalost PC
  • Časovou flexibilitu – směnný provoz
  • Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Co je výhodou?

  • zkušenosti s kontrolní činností
  • znalost Středočeského kraje
  • znalost tarifů PID

Co Vám nabízíme?

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pracovní dobu se směnným provozem (začátek a konec směny převážně v sídle IDSK – Karlín)
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

 

IDSK: Pracovník přepravních průzkumů a terénních akcí PID (DPČ)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Co Vás čeká?

  • Práce v terénu v celé síti systému PID!
  • Provádění přepravních průzkumů (průzkumy obsazenosti jednotlivých spojů nebo linek),
  • Výpomoc při marketingových a jiných terénních akcích (regionální dny PID, infostánky PID)

Co očekáváme od Vás?

  • Spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost, časová flexibilita, odolnost v zimním období (práce v terénu za každého počasí)
  • Směny ÚT, ST, ČT (zejména v rozmezí od 6 do 16 h)

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ v celé síti PID
  • Různé směny v celém rozsahu provozu linek PID
  • Získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
  • Odměna 160 Kč/hod. + příplatky na cestu z/na průzkum

 

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

 

IDSK: Specialista odbavovacích systémů

Koho hledáme

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních, telematických a odbavovacích systémů (ITS). Pro nově vzniklou pozici „Specialista odbavovacích systémů“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě.

Co Vás čeká?

  • zajištění provozu odbavovacího a informačního systému (ITS) ve vozidlech PID
  • kontrola vstupních dat pro palubní počítače ve vozidlech PID včetně aktualizace SW
  • spolupráce při rozvoji veškerého zařízení ITS ve vozidlech PID včetně programového vybavení
  • spolupráce s dopravci při řešení poruch zařízení v provozu
  • testování a certifikace zařízení ITS pro vozidla PID
  • účast na autorizacích vozidel pro provoz v PID
  • kontrola funkčnosti systému MPV a řešení závad v provozu
  • spolupráce při rozvoji systému MPV
  • spolupráce s projektanty JŘ při vytváření dat pro systém MPV
  • spolupráce na dalších projektech týkajících se odbavovacích zařízení
  • další projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např.
  • závorové systémy na P+R

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • orientace v problematice veřejné dopravy
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a komunikativnost
  • znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
  • ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

 

IDSK: Projektový manažer ve veřejné dopravě

Koho hledáme

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu do Oddělení informačních, telematických a odbavovacích systémů (ITS). Pro nově vzniklou pozici „Projektový manažer ve veřejné dopravě“ hledáme samostatného člověka, který se orientuje ve veřejné dopravě. Budete zodpovídat za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektu tak, aby bylo dosaženo stanovených projektových cílů, a to ve stanoveném termínu a v rámci stanoveného rozpočtu projektu.

Co Vás čeká?

  • řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření
  • stanovení časového a finančního plánu realizace projektu
  • sestavení, vedení a řízení projektového týmu
  • řízení finančních zdrojů, nákladů, výnosů a cash flow projektu
  • koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech
  • řízení komunikace v projektu, podpora a motivování členů projektu k efektivnímu výkonu
  • řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu
  • analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu
  • řízení všech dostupných zdrojů v projektu
  • koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu
  • spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu
  • řízení změn v projektu
  • kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami
  • reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu
  • projekty v dopravě na území Středočeského kraje, např.
  • závorové systémy na P+R, projekty v oblasti dopravní telematiky,

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • orientace v problematice veřejné dopravy
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a komunikativnost
  • znalost SW a činností uvedených v náplni práce (výhodou)
  • ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou