Nabídka volných pracovních míst
ROPID/IDSK: PRACOVNÍK ODDĚLENÍ KOMUNIKACE (DPP/DPČ)
ROPID/IDSK: PRACOVNÍK ODDĚLENÍ KOMUNIKACE (DPP/DPČ)
Jste komunikativní a rádi pracujete s lidmi? Zajímá Vás, co se děje a chystá ve světě Pražské integrované dopravy? Přijďte pracovat k nám a podílejte se na rozvoji největšího dopravního systému v ČR. Aktuálně hledáme posily do našeho týmu pro komunikaci s veřejností.
Co bude Vaší náplní práce?
Hlavní náplní práce je poskytování informačního servisu cestujícím v celé síti PID v Praze a ve Středočeském kraji, podrobněji jej popisuje následující výčet. Obvykle jde o kombinaci všech těchto činností, vždy je to ale samozřejmě o vzájemné domluvě.
- obsluha telefonické informační linky PID (poskytování informací o tarifu a aktuálním provozu)
- obsluha sociálních sítí (facebook, x) včetně reakcí na dotazy a připomínky uživatelů
- vyřizování e-mailových dotazů a podnětů od cestujících
- občasná výpomoc při informačních kampaních nebo akcích pro veřejnost v terénu
Co Vám nabízíme?
Aktuálně nabízíme spolupráci na DPP nebo DPČ se sazbou 180 Kč/h, flexibilní pracovní dobu, po zaškolení včetně možnosti home office dle domluvy.
Hlavním kvalifikačním požadavkem je přirozeně komunikativnost a schopnost pracovat s lidmi. Výhodou je určitá orientace v problematice Pražské integrované dopravy a jejího tarifu, vše potřebné Vám ale samozřejmě rádi vysvětlíme i tehdy, jste-li naším oborem zatím nepostiženi. Hodit se může též znalost anglického jazyka.
Nástup je možný dle dohody, nejdříve od 1. ledna 2026. Místem výkonu práce je sídlo organizace ROPID v Rytířské ulici na Praze 1 (nedaleko stanice metra Můstek), možná je též práce z domova, viz výše.
Zaujala Vás naše nabídka?
Jestliže Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosíme, Váš strukturovaný životopis s fotografií a stručný motivační dopis na e-mailovou adresu sekretariat@ropid.cz, do předmětu zprávy uveďte název pozice.
Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
ROPID: Marketingová posila komunikace PID
ROPID: Marketingová posila komunikace PID
Máte rádi veřejnou dopravu a baví vás komunikace s lidmi? Příspěvková organizace ROPID, která se stará o organizaci a rozvoj Pražské integrované dopravy (PID), rozšiřuje svůj tým a hledá spoluhráče do našeho týmu marketingu a komunikace.
Co u nás budete dělat
- Správa obsahu sociálních sítí
– Zajišťování informací
– podkladů a plánování a koordinace obsahu na Facebooku, Instagramu, X a YouTube
– Spolupráce s kolegy, kteří vytvářejí texty, fotky, grafiku a videa
– Vyhodnocování příspěvků a kampaní
- Spolupráce na dalších marketingových aktivitách
– Pomoc s přípravou akcí pro veřejnost a média
– Tvorba textů pro tiskové zprávy, newslettery a další materiály
– Komunikace s externími partnery a agenturami
Koho hledáme
- Osobu starší 18 let
- Někoho, kdo se vyzná v sociálních sítích a sleduje aktuální trend (zkušenost s marketingem nebo komunikací je výhodou)
- Kolegu nebo kolegyni s citem pro týmovou práci, s organizačními schopnostmi a smyslem pro detail
- Převážně praktický typ, který umí přemýšlet v souvislostech a perfektně ovládá českou gramatiku
- Člověka, který se vyzná (nebo má zájem se vyznat) v systému PID / MHD v Praze
- Ochotu pracovat občas i mimo běžnou pracovní dobu (např. při akcích)
- Někoho se chutí se kreativně zapojit do tvorby vlastního obsahu
- Nevyhovujete úplně ve všem? Nevadí! Pokud vás práce u nás láká, napište nám i tak.
Co nabízíme
- Smysluplnou práci, která má viditelný dopad na celou metropoli a středočeský region
- Možnost spolupráce formou: HPP (0,5 nebo 1,0 úvazek) nebo formou dohody o pracovní činnosti (až do 0,5 úvazku)
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na dopravu a další benefity (u HPP)
- Přátelské a kreativní prostředí
Jak se přihlásit
Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám stručný životopis a motivační dopis, proč právě vy chcete být součástí týmu marketingu PID, a to na adresu: sekretariat@ropid.cz. Do předmětu uveďte název pozice „Marketing a sociální sítě PID“,
Termín nástupu: Ideálně co nejdříve
Těšíme se na vaše nápady a energii! (Odpovíme pouze vybraným uchazečům.)
IDSK: Pracovník/pracovnice zastávkové služby (DPČ)
Lokality: Brandýs nad Labem, Kamenné Žehrovice, Votice
IDSK: Pracovník/pracovnice zastávkové služby (DPČ)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
- Pracovníka/Pracovnici zastávkové služby (DPČ)
- Lokality: Brandýs nad Labem, Kamenné Žehrovice, Votice
Co Vás čeká?
- příprava podkladů pro vývěs jízdních řádů
- vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách
- výpomoc v terénu v celé síti systému PID s údržbou, opravami, převozem a osazováním označníků a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků
Co očekáváme od Vás?
- zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, flexibilitu
- znalost problematiky veřejné dopravy výhodou
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
Co Vám nabízíme?
- zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ
- získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dle dohody
IDSK: IT Technik (m,ž)
IDSK: IT Technik (m,ž)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho Oddělení projektů a IT hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „IT TECHNIK“.
Co Vás čeká?
- Zodpovídá za komplexní poskytování servisních služeb v oblasti SW a HW.
- Zajišťuje L1 podporu pro uživatele (obce, Kraj, dopravci, zaměstnanci IDSK) Portálu na podepisování smluv. V případě potřeby kontaktuje poskytovatele Portálu pro podporu L2. Hlásí vedoucímu závady ve funkčnosti Portálu.
- Zajišťuje komunikaci a dohlíží na práci outsourcingových firem dle pokynů vedoucího.
- Zpracovává zprávy a materiály v oblasti informatiky.
- Zpracovává a aktualizuje interní dokumenty podle pokynů vedoucího.
- Sleduje a kontroluje přiměřenost oprávnění uživatelů vzhledem k jejich pracovnímu zaměření.
- Hlásí vedoucímu vzniklé bezpečnostní incidenty a navrhuje opatření vedoucí k jejich řešení
- Zajišťuje předcházení či eliminaci možných škod (IT prevence).
- Provádí úvodní a pravidelná školení uživatelů v oblasti GDPR a bezpečnosti dat.
- Vytváří návrhy metodických pokynů, tvoří a navrhuje interní dokumentaci znalostní báze.
- Zajišťuje plnění požadavků dle NIS2
- Orientuje se v problematice nastavení rozhraní mezi jednotlivými SW (MS Windows, Linux)
- Má znalost práce s Active Directory
- Orientuje se v síťovém prostředí, zejména protokol TCP/IP, adresní prostor IPv4 a IPv6 a základním zabezpečení sítě
- Má zkušenosti s fyzickou výstavbou sítí
Co očekáváme od Vás?
- SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti IT
- zkušenost s active directory
- zkušenosti s tvorbou IT aplikací a SW
- uživatelská znalost MS Office
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- flexibilitu – schopnost řešit problémy samostatně i v týmu
- pečlivost a systematičnost
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů sick day
- benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
- pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
IDSK: Rozpočtář/ka
IDSK: Rozpočtář/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho Odboru ekonomiky a controllingu hledáme novou posilu na pozici „Rozpočtář/ka“, která by se ve spolupráci s vedoucí odboru postarala o rozpočet naší příspěvkové organizace. Hledáme zodpovědného, samostatného a férového člověka s proaktivním přístupem, který má ideálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
Co Vás čeká?
- Zpracování a spolupráci při tvorbě rozpočtu organizace
- Zpracování rozpočtových opatření
- Tvorba usnesení do Rady Středočeského kraje
- Zpracování a spolupráce při tvorbě Střednědobého výhledu organizace
- Zpracování rozborů hospodaření organizace
- Zpracování měsíčního čerpání rozpočtu
Co očekáváme od Vás?
- SŠ vzdělání (finance, bankovnictví, ekonomika
- praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky (z příspěvkové organizace výhodou)
- velmi dobrá znalost MS Office
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti
Co je výhodou?
- znalost programu GINIS
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B Křižíkova
- 5 týdnů dovolené
- služební telefon a notebook
- benefity – 5 dnů sick day, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
- pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
IDSK: Obsluha informačního centra
IDSK: Obsluha informačního centra
pro pobočky v Příbrami a Mladé Boleslavi (poloviční úvazek)
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme ?
Do našich Informačních center v Příbrami a Mladé Boleslavi hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici ,,PRACOVNÍK INFORMAČNÍHO CENTRA (m/ž)” na poloviční úvazek
Co Vás čeká?
- Informování cestujících v informačním centru
- Prodej jízdních dokladů včetně zřízení karty PID Lítačka
- Příjem úhrad přirážek z jízdného
- Poskytování aktuálních informací o PID a informací o tarifu PID
- Příležitostné vyřizování stížností a podnětů od cestujících v PID
- Pracovní doba v pracovních dnech
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu
- dobrá znalost problematiky Pražské integrované dopravy a Tarifu PID
- uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu, sociálních sítí
- praxe v oboru výhodou
Co Vám nabízíme?
- Pracovní poměr na poloviční úvazek
- pracovní doba PO-ČT 11:00 – 16:00
- 5 týdnů dovolené, 5 dní sick day
- stravenky a další firemní benefity
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Termín nástupu: Prosinec 2025/ dohodou
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
IDSK: Účetní
IDSK: Účetní
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme
Do našeho Oddělení účetnictví organizace hledáme novou posilu na pozici „Účetní“, která by se ve spolupráci s hlavní účetní postarala o účetnictví naší příspěvkové organizace. Hledáme zodpovědného, samostatného a férového člověka s proaktivním přístupem, který má ideálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
Co Vás čeká?
- zpracování, evidence a účtování běžných účetních operací
- zpracování plateb z platebních terminálů
- zpracování plateb při výběru pokut
- pečlivá evidence a archivace účetních dokladů
Co očekáváme od Vás?
- SŠ/VŠ vzdělání (finance, bankovnictví, ekonomika)
- praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky (z příspěvkové organizace výhodou)
- znalost programu GINIS – výhodou
- velmi dobrá znalost MS Office
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů sick day
- benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
- pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Senior účetní, metodik účetnictví
IDSK: Senior účetní, metodik účetnictví
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme
Do našeho Oddělení účetnictví hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Senior účetní, metodik účetnictví“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka s výbornou znalostí účetnictví, který má ideálně 5 let praxe na obdobné pozici.
Co Vás čeká?
- spolupráce při vedení kompletního účetnictví příspěvkové organizace dle platných zákonů
- tvoření metodiky účetnictví organizace
- zpracování, kontrola evidence majetku
- vedení výkaznictví za příspěvkovou organizaci
- spolupráce s hlavní účetní
- reporting pro vedení organizace, stát a zřizovatele
Co očekáváme od Vás
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru – kompletní znalost podvojného účetnictví)
- praxe na obdobné pozici minimálně 5 let (z příspěvkové organizace výhodou)
- znalost programu GINIS výhodou, chuť si tento program osvojit nutností J
- velmi dobrá znalost MS Office
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a zejména vysokou míru pečlivosti
Co Vám nabízíme?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- možnost kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů sick day
- benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
- pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: dohodou
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka
IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka
INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!
Koho hledáme?
Do našeho stále se rozrůstajícího vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.
Co Vás čeká?
Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.
Co očekáváme od Vás?
- Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelskou znalost PC
- Časovou flexibilitu – směnný provoz
- Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Co je výhodou?
- zkušenosti s kontrolní činností
- znalost Středočeského kraje
- znalost tarifů PID
Co Vám nabízíme?
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
- pracovní dobu se směnným provozem (začátek a konec směny převážně v sídle IDSK – Karlín)
- 5 týdnů dovolené
- benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů
Zaujala Vás naše nabídka?
Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.
Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.
Termín nástupu: Leden/únor 2026