Nabídka volných pracovních míst

ROPID/IDSK: Průzkum skladby jízdních dokladů na železničních tratích PID

Jednorázová brigáda/ vhodné pro studenty VŠ

Termíny:

SO – NE 18. 10. – 19. 10. 2025
ÚT – ČT 21. 10. – 23. 10. 2025
SO – NE 1. 11. – 2. 11. 2025
ÚT – ČT 4. 11. – 6. 11. 2025
SO – NE 8. 11. – 9. 11. 2025
ÚT – ČT 11. 11. – 13. 11. 2025

Co Vás čeká?

  • procházení vlaku s vlakovou četou a zapisování jednotlivých druhů jízdních dokladů do přiloženého formuláře

Co očekáváme od Vás?

  • spolehlivost
  • časovou flexibilitu
  • komunikativnost

Co Vám nabízíme?

  • dohodu o provedení práce
  • odměnu 160 Kč/hod a příplatek pro cestu z/na průzkum
  • různé směny v rozsahu celodenního provozu vlaků PID

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu kariera@idsk.cz nebo poštou na adresu IDSK.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

 

IDSK: Marketingový specialista (m/ž)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho marketingového týmu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici „Marketingový specialista“ (m/ž).

Co Vás čeká?

  • administrativní úkony – poptávky, příprava objednávek a další
  • jazyková kontrola textů před tiskem – vyžadujeme dobrou znalost českého jazyka
  • správa sociálních sítí – příprava obsahu, plánování a publikace příspěvků
  • pomoc se zpracováním informačních kampaní PID
  • rozvoz letáků a dalších propagačních a informačních materiálů
  • práce v terénu v rámci Prahy a Středočeského kraje včetně marketingových akcí PID

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační schopnosti
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • spolehlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu, sociálních sítí, CorelDRAW výhodou
  • znalost problematiky systému PID a zájem o dopravu jako takovou
  • praxe v oboru výhodou

Co Vám nabízíme?

  • pružnou pracovní dobu
  • nástup ihned nebo dle dohody
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Zaujala Vás naše mabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou / říjen 2025

 

IDSK: HR Administrátor/ka (poloviční úvazek)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by vypomohla s administrativou našim personalistkám. Pro pozici „HR Administrátor/ka“ hledáme samostatného člověka se smyslem pro detail a týmovým duchem.

Co Vás čeká?

  • administrativní podpora oddělení lidských zdrojů
  • správa BOZP systému – povinná školení, zdravotní prohlídky a další
  • vedení a aktualizace přehledů (např. sledování konce pracovních smluv na dobu určitou, zkušebních dob apod.)
  • administrace pracovních úrazů – evidence, komunikace s pojišťovnou, spolupráce s nadřízenými
  • spolupráce při náboru nových zaměstnanců
  • správa dohodářů – zasílání podkladů, posílání na vstupní lékařské prohlídky, spolupráce při přípravě DPP a DPČ
  • spolupráce na přípravě pracovněprávní dokumentace zaměstnanců
  • telefonická komunikace s kandidáty a plánování termínů pohovorů.

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ / VŠ
  • znalost a orientace v zákoníku práce
  • výbornou znalost MS Office (především Excel podmínkou)
  • ČJ na úrovni rodilého mluvčího (především výborný psaný a komunikační projev)
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • spolehlivost je pro nás u této pozice prioritou

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • podporu nadřízených a kolegů
  • spolupráci na poloviční úvazek s pracovní dobou ideálně pondělí až čtvrtek 9 až 15 hodin
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou / listopad 2025

 

IDSK: Specialista/ka tarifních projektů a integrací

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho Oddělení koncepce odbavení, projektů a projektového řízení hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici – „Specialista/ka tarifních projektů a integrací“.

Co Vás čeká?

  • příprava a projednání tarifních změn Tarifu PID,
  • analýza dopadu změn tarifu PID a tarifního uspořádání na území Středočeského kraje,
  • spolupráce při implementaci tarifních změn PID do informačních, od-bavovacích a prodejních systémů,
  • příprava tarifní smlouvy a smluvních přepravních podmínek tarifu PID,
  • příprava podkladů pro jednání orgánů Kraje,
  • spolupráce při tvorbě koncepce informačních, odbavovacích a prodejních systémů,
  • rozbor a projekce dílčích zpracování dat včetně vypracování příslušných projektových dokumentací,
  • zajišťování tvorby a správy číselníků používaných v oblasti hromadné dopravy osob spojených s tarifem PID,
  • zajištění komunikace s dalšími smluvními partnery v oblasti PID,
  • zajištění správy a kontroly činnosti zúčtování a datového centra PID,
  • spolupráce na tarifní integraci s okolními integrovanými dopravními systémy.

Co očekáváme od Vás?

  • Středoškolské vzdělání (SŠ) či vysokoškolské vzdělání
  • Orientace v problematice veřejné dopravy
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a komunikativnost
  • znalost tarifu PID (výhodou)
  • ovládání MS Office (pokročilá úroveň)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám nabízíme?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a praxe
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, pružná pracovní doba, jazykové kurzy na pracovišti, po roční spolupráci příspěvek na penzijní připojištění
  • pružná pracovní doba s pevným základem od 9 do 15 hodin

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín. Vyhrazujeme si právo odpovědět pouze vybraným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou

 

IDSK: Grafička/grafik

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho marketingového týmu hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici -„Grafička/grafik“.

Co Vás čeká?

  • tvorba grafických informačních materiálů PID/IDSK na základě zadaných podkladů a manuálu
  • tvorba grafických podkladů pro koncepční dokumenty PID/IDSK
  • kreativní infografika pro sociální sítě PID
  • doprovodná grafika pro různé kampaně PID
  • informační grafika ke změnám v dopravě
  • občasná výpomoc při jiných činnostech organizace IDSK na různých místech Prahy a Středočeského kraje

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • spolehlivost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
  • střední znalost práce s grafickými programy Adobe Creative Suite (InDesign, Illustrator, Photoshop) a/nebo Corel Draw Graphics Suite (CorelDraw a Corel Photo-paint)
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu, sociálních sítí
  • znalost problematiky systému PID a zájem o dopravu jako takovou
  • praxe v oboru výhodou

Co Vám nabízíme?

  • pružnou pracovní dobu
  • nástup ihned nebo dle dohody
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou/ říjen 2025

 

IDSK: Koordinátor/ka přepravních průzkumů

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Co Vás čeká?

  • příprava a organizace agendy přepravních průzkumů
  • vyhodnocení průzkumů po provedení
  • provádění přepravních průzkumů na území Středočeského kraje
  • rozvoz pracovníků na přepravní průzkumy
  • rozvoz informačních a propagačních materiálů
  • informování cestujících v terénu

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • časovou flexibilitu
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu
  • znalost problematiky Pražské integrované dopravy a zájem o dopravu výhodou

Co Vám nabízíme?

  • pružnou pracovní dobu
  • nástup ihned nebo dle dohody
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín. Vyhrazujeme si právo odpovědět pouze vybraným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou/ ihned

 

IDSK: Koordinátor/ka přepravních průzkumů

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho týmu přepravních průzkumů hledáme na hlavní pracovní poměr novou kolegyni/nového kolegu na pozici -„Koordinátor/ka přepravních průzkumů“.

Co Vás čeká?

  • příprava a organizace agendy přepravních průzkumů
  • vyhodnocení průzkumů po provedení
  • provádění přepravních průzkumů na území Středočeského kraje
  • rozvoz pracovníků na přepravní průzkumy
  • rozvoz informačních a propagačních materiálů
  • informování cestujících v terénu

Co očekáváme od Vás?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • časovou flexibilitu
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu
  • znalost problematiky Pražské integrované dopravy a zájem o dopravu výhodou

Co Vám nabízíme?:

  • pružnou pracovní dobu
  • nástup ihned nebo dle dohody
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • stravenky a další firemní benefity

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín. Vyhrazujeme si právo odpovědět pouze vybraným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou / říjen 2025

 

IDSK: Koordinátor/ka správy označníků

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme posilu na pozici koordinátor/ka správy označníků (pracoviště Praha 8 – Karlín + občasná terénní práce).

Co Vás čeká?

  • správa, údržba a obnova označníků zastávek PID
  • koordinace dodavatelských firem dle stanovených SLA
  • komunikace s obcemi, vlastníky zastávek a partnery
  • koordinace údržby a oprav konstrukcí zastávkových označníků a dalších informačních prvků
  • zajištění a správa pasportizace zastávkových označníků
  • koordinace převozu a osazování označníků na zastávky
  • komunikace a spolupráce s veškerými složkami odboru Zastávkové péče, občasná výpomoc v terénu

Co očekáváme od Vás?

  • SŠ vzdělání (dopravní nebo stavební výhodou)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • pečlivost, spolehlivost, pohotovost, odolnost vůči stresu
  • znalost problematiky veřejné dopravy v Praze a okolí výhodou
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet
  • časová flexibilita – ochota nárazově pracovat přesčas

Co Vám nabízíme?

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • podporu nadřízených a kolegů
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick days, stravenky, služební telefon, příspěvek na penzijní připojištění, jazykové kurzy na pracovišti
  • jednosměnný provoz

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis. Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Do předmětu emailu uveďte název pozice. Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: ihned / dohodou

IDSK: Pracovník/pracovnice zastávkové služby (DPČ)

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

  • Pracovníka/Pracovnici zastávkové služby (DPČ)
  • Lokality: Králův Dvůr, Kamenné Žehrovice, Kolín, Votice

Co Vás čeká?

  • příprava podkladů pro vývěs jízdních řádů
  • vývěs jízdních řádů a dalších provozních informací na autobusových zastávkách
  • výpomoc v terénu v celé síti systému PID s údržbou, opravami, převozem a osazováním označníků a opravy konstrukcí označníků zastávek a dalších informačních prvků

Co očekáváme od Vás?

  • zručnost, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, flexibilitu
  • znalost problematiky veřejné dopravy výhodou
  • uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internet

Co Vám nabízíme?

  • zajímavá terénní práce (brigáda) na DPČ
  • získání zkušeností z provozu PID (započitatelná doba praxe)

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dle dohody

 

IDSK: Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka

INTEGROVANÁ DOPRAVA STŘEDOČESKÉHO KRAJE (IDSK) – Jsme tým lidí, který tvoří a neustále zlepšuje jeden fungující integrovaný systém pro Středočeský kraj i Prahu – a rosteme i za hranice kraje! Chceme, aby všichni cestovali pohodlně a efektivně. Přidej se k nám a buď součástí týmu!

Koho hledáme?

Do našeho stále se rozrůstajícího vznikajícího Oddělení přepravní kontroly hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici „Přepravní kontrolor/ka – Revizor/ka“. Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka se znalostí Středočeského kraje.

Co Vás čeká?

Budete zajišťovat a dohlížet na bezpečnou, plynulou a komfortní přepravu cestujících. Dále budete provádět kontrolu cestujících – dodržování tarifu, přepravního řádu a smluvních přepravních podmínek PID ve Středočeském kraji. Ukládat přirážky k jízdnému v případě, že se cestující neprokáže platným jízdním dokladem. Informovat cestující o případných změnách v provozu PID.

Co očekáváme od Vás?

  • Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
  • Čistý trestní rejstřík
  • Uživatelskou znalost PC
  • Časovou flexibilitu – směnný provoz
  • Fyzickou zdatnost a psychickou odolnost
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Co je výhodou?

  • zkušenosti s kontrolní činností
  • znalost Středočeského kraje
  • znalost tarifů PID

Co Vám nabízíme?

  • smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • pracovní dobu se směnným provozem (začátek a konec směny převážně v sídle IDSK – Karlín)
  • 5 týdnů dovolené
  • benefity – 5 dnů sick day , stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • platové zařazení dle platných platových tabulek a měsíční odměny dle pracovních výkonů

Zaujala Vás naše nabídka?

Součástí Vaší reakce na tuto nabídku by měl být strukturovaný životopis.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám výše zmíněné na emailovou adresu: kariera@idsk.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice. Životopis lze také zaslat na adresu: Integrovaná doprava Středočeského kraje, Meteor Centre Office Park, Sokolovská 100/94, 186 00 Karlín.

Vyhrazujeme si právo odpovědět vhodným uchazečům.

Termín nástupu: dohodou