Nové infocentrum PID na Zličíně funguje od 1. března 2022

Naposledy aktualizováno: 27. 11. 2023 | Publikováno 02. 03. 2022

Od 1. března 2022 spouští organizace ROPID provoz nového informačně-prodejního centra ve stanici metra Zličín. V nově zrekonstruovaných prostorách v rámci autobusového terminálu na Zličíně bude ROPID poskytovat komplexní informace o Pražské integrované dopravě i odjezdech dálkových spojů ze Zličína.

 

 

Stejně jako v infocentru na Černém Mostě bude i zde možnost nákupu jízdenek a místenek na dálkové autobusy přes rezervační systém AMSbus a výhledově zde bude možnost nákupu elektronických předplatních kuponů PID i papírových jízdenek pro jednotlivou jízdu. Kromě toho zde budou zdarma k dostání i informační materiály Pražské integrované dopravy. Nové infocentrum bude fungovat v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 s polední přestávkou 12:30–13:00.

„Nově zrekonstruované prostory nabídnou důstojné informační zázemí pro všechny cestující na třetím nejvytíženějším autobusovém terminálu dálkové dopravy v Praze, ať už jedou do měst a obcí v okolí Prahy, nebo míří do některého z měst na západě a severu České republiky. Kromě nových infocenter chceme tyto důležité dopravní uzly dále zvelebovat – například na Černém Mostě budou ještě letos instalovány digitální tabule s aktuálními odjezdy jednotlivých autobusových spojů,“ říká náměstek pražského primátora a radní pro oblast dopravy Adam Scheinherr.

Kromě nového kontaktního místa na Zličíně již ROPID provozuje další dvě infocentra – jedno v prostorách Hlavního nádraží v rámci zákaznického centra Českých drah a druhé na autobusovém nádraží Černý Most ve stejnojmenné konečné stanici metra B. ROPID tak pokračuje v rozšiřování kontaktních míst zejména tam, kde je vysoká koncentrace cestujících z okolí Prahy i z dalších dálkových destinací.

„Infocentrum na Zličíně je výsledkem převzetí správy autobusových terminálů dálkové dopravy v Praze, kde se ROPID snaží postupně vylepšovat nabízené služby všem cestujícím a poskytovat důstojnější zázemí také řidičům autobusů,“ dodává ředitel ROPID Petr Tomčík. „Součástí nově zřízeného infocentra je i zázemí pobočky našeho koordinačního dispečinku, díky kterému se zároveň zlepší dohled nad provozem a koordinací jednotlivých dopravců,“ uzavírá Tomčík.