Bezbariérovost na vlakových linkách PID
Přehled hlavních železničních linek s orientačním poměrem bezbariérových vozidel:
Linka | Trasa | Trať | Soupravy | * (v pracovní dny/víkendy) |
---|---|---|---|---|
S1; R9+R18+R19+R41 |
Praha – Poříčany – Kolín; Praha – Kolín (- Kutná Hora) |
011; 010+230 |
elektrické jednotky; přívěsné vozy |
100 %; 33 % |
S2; R10 |
Praha – Lysá nad Labem – Nymburk – Kolín; Praha – Nymburk – Poděbrady |
231; 020 |
elektrické jednotky; přívěsné vozy |
100 %; 0 % |
S3+R21+R43 | Praha – Všetaty – Mladá Boleslav | 070 | motorové a přívěsné vozy | 0 % |
S4+U4; R20+R44 |
Praha – Kralupy nad Vltavou – Vraňany – Roudnice nad Labem | 090 | elektrické jednotky; přívěsné vozy |
99 %; 25 % |
S5+R24+R45; S45+S50 |
Praha – Hostivice – Kladno – Kladno-Ostrovec; (- Kralupy nad Vltavou) / (- Rakovník) |
120+093 | motorové jednotky a přívěsné vozy | 95 %; 100 % |
S6 | Praha – Rudná u Prahy – Beroun | 173 | motorové jednotky | 100 % |
S7; R16+R26 |
(Český Brod -) Praha – Řevnice – Beroun; Praha – Beroun (- Kařez) / (- Příbram) |
171+011; 170+200 |
elektrické jednotky; přívěsné vozy |
100 %; 85 % |
S8; S88 |
Praha – Vrané nad Vltavou – Čerčany; Praha – Vrané nad Vltavou – Dobříš |
210 | motorové jednotky a přívěsné vozy; motorové jednotky |
90 %; 100 % |
S9; R17+R49 |
(Lysá nad Labem -) Praha – Čerčany – Benešov u Prahy; Praha – Benešov u Prahy – Olbramovice |
221; 220 |
elektrické jednotky; přívěsné vozy |
100 %; 50 % |
S12 | Poříčany – Sadská – Nymburk | 060 | motorové jednotky či vozy / elektrické jednotky | 80 % |
S20 | Praha – Lysá nad Labem – Milovice | 231+232 | elektrické jednotky | 100 % |
S41 | (Praha-Hostivař -) Praha-Libeň – Roztoky u Prahy | 091 | elektrické jednotky / motorové jednotky | 100 % / 0 % |
S65 | Praha – Praha-Zličín – Hostivice – Rudná u Prahy | 122 | motorové vozy | 0 % |
* … orientační poměr bezbariérových spojů
Na dalších tratích zahrnutých do PID s větším výskytem motorových jednotek je orientační poměr bezbariérových spojů blízký 75 %.
Na ostatních tratích zahrnutých do PID je zajištěna základní přeprava většinou motorovými a přívěsnými vozy a orientační poměr bezbariérových spojů blízký 0 %.