Standardy kvality PID (metro)

Standardy kvality Pražské integrované dopravy (PID) stanovující jednotnou úroveň kvality poskytovaných služeb vycházejí z doporučení evropské normy ČSN EN 13 816 a také ze současných finančních možností objednatelů dopravy. Standardy byly nastaveny podle zjištěných klíčových potřeb cestujících tak, aby se mohly stát základem smlouvy se zákazníkem o minimální jednotné úrovni poskytované kvality služby.

Díky zaváděným standardům je možné sledovat, vyhodnocovat a porovnávat plnění jednotlivých aspektů služby a pomocí dalších vyplývajících opatření jejich kvalitu trvale zlepšovat.

Vozidlo metra PID

Obecné podmínky, které stanovují následující vzhled a vybavení vozů metra PID:

  • poměr počtu sedících a stojících cestujících
  • místo pro kočárek a vozík pro invalidy
  • informační a odbavovací systém (např. hlášení stanic, digitální informační panely, aktuální schémata sítě, výňatek ze a smluvních přepravních podmínek PID a další pokyny pro cestující)
  • osvětlení, odvětrávání, čistota
  • vybavení pro zrakově postižené cestující
  • pravidla pro umístění reklamy
  • maximální stáří vozového parku

Stanice metra PID

Obecné podmínky, které stanovují následující vzhled a vybavení vstupů do stanic, vestibulů a nástupišť stanic metra PID:

  • základní informační a navigační prvky
  • jízdenkové automaty, označovače jízdenek
  • přesný čas
  • informace o tarifu, jízdních řádech, aktuální schéma sítě
  • bezbariérová zařízení, prvky pro zrakově postižené cestující
  • použití reklamy

STANDARDY KVALITY PID – METRO PID

Standardy kvality – METRO

verze: leden 2017
Základní dokument, ve kterém naleznete jednotlivá ustanovení specifikující požadavky na kvalitu metra PID a sadu indikátorů, kterými se tyto požadavky vyhodnocují.

NÁVAZNÉ PŘÍLOHY KE STANDARDŮM KVALITY PID – METRO PID

Bez příloh.